Avatar billede taktil Nybegynder
13. december 2004 - 13:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

DR på hovedet

Hvis jeg ser fx. Angoradrengenge over nettet, kan jeg se et lille stykke tid, hvorpå billedet vender på hovedet og bliver grønt!!?? Lyden forbliver fin. Efter et stykke tid vender billedet tilbage til normal, men kun et stykke tid hvorefter vi har balladen igen.
Jeg mener det er opstået efter en Windows update, men jeg er ikke sikker.
Er der et flueben der sidder forkert eller hva' ??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. december 2004 - 13:25 #1
hvilken version af mediaplyer bruger du?
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. december 2004 - 13:38 #2
Prøv at downloade Gordian Knot Codec Pack 1.8 herfra:

http://prdownloads.sourceforge.net/gordianknot/Gordian.Knot.Codec.Pack.1.8.Setup.exe?download

Installere det og se om det ikke hjælper (skulle det gerne)
Avatar billede taktil Nybegynder
13. december 2004 - 13:39 #3
Windows media player version 10
Avatar billede taktil Nybegynder
13. december 2004 - 13:53 #4
Hvad kan programmet og hvor meget skal jeg i givet fald installere?
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. december 2004 - 13:58 #5
programmerne som du downloader med det link er forskelige codec til at afspille forskellige filformater, som du finder rundt omkring på nettet, DivX, XviD osv.

Et codec er med til at læse den metode der er brugt til at komprimere en videofil og ofte er grøn skærm et tegn på at du enten helt mangler et codec eller en nyere version af et bestemt codec.

Med den pakke som du kan hente via det link jeg har giver, vil du blive up-to-date med de nyeste codec og det skulle derfor gerne komme til at virke.

Hvis det ikke virker, kan det være din driver til dit grafikkort som skal opdateres.
Avatar billede taktil Nybegynder
13. december 2004 - 14:08 #6
Desværre tjaz, det virkede ikke en s...
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. december 2004 - 14:10 #7
Har du prøvet at opdatere din driver til dit grafikkort?

Hvad er det for et du har?
Avatar billede taktil Nybegynder
13. december 2004 - 14:18 #8
Hvis jeg ser under enhedshåndtering står der : Medion GeForce - 8x ti 4200.
Kender du et sted hvor jeg kan finde en opdateret driver til dette ?
Avatar billede taktil Nybegynder
13. december 2004 - 15:06 #9
Har downloaded nyeste driver fra Nvidia uden held!!??
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. december 2004 - 15:09 #10
Hmm så er jeg sq godt nok ved at være lidt blank ... :/ ...
Avatar billede taktil Nybegynder
13. december 2004 - 15:19 #11
Tog lige kontakt til Medions hotline. Også de var lidt på den. Foreslog at jeg startede maskinen op og før noget som helst andet indstallerede gordianknot. Jeg prøver.
Avatar billede taktil Nybegynder
13. december 2004 - 18:16 #12
tjaz - jeg når det ikke lige nu, men jeg glemmer dig ikke. ok?