Avatar billede mrhighfy Nybegynder
11. december 2004 - 09:41 Der er 2 kommentarer

Kan ikke overføre data via USB

Nu håber jeg at jeg er i den rigtige topic box.
Jeg bruger winXP og bruger USB til at overføre billeder fra digicam, til cpu. Men efter en besked om "fejl i program O" ved nedlukning af styresystemet, må jeg ikke længere overføre billeder fra mit kamera.
Den enste mulighed jeg har, når USBen er tilsluttet noget, er: Fjernelse af hardware. Hvad har windows gang i?
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 09:49 #1
Denne kategori er til fejl på Eksperten!

Luk her og flyt til hardware>generelt
Avatar billede freehelp Praktikant
18. januar 2005 - 12:04 #2
Kunne man forestille sig en feedback her - eller skal dette spørgsmål også hengå i rækken af uafsluttet!??