Avatar billede delphinarious Nybegynder
08. december 2004 - 12:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man sælge sin portal?

Hej!

Jeg har portalen Gangbangers.dk. Jeg vil ikke have den mere, da den trænger til en opdatering, som jeg ikke selv har tid til at lave, samt kræver noget vedligeholdelses- og administrations-tid, som jeg ikke har. Derfor skal den sælges.

Men hvor dælen sælger man sin portal? Jeg har ledt kraftigt efter en brugbar portal, hvor folk sælger og køber portaler, men altså uden held. Så nu spørger jeg Jer.

Eventuelle interesserede må naturligvis gerne sende en mail til info@gangbangers.dk.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
08. december 2004 - 15:20 #1
Hey.
Qxl.dk er et godt sted.
du siger bare til hvis du vil have mere af vide om det.
Avatar billede delphinarious Nybegynder
09. december 2004 - 10:00 #2
Hmm yup. qxl er overvejet. Men hvad er den værd? Hvad skal jeg sætte som mindstepris?
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2004 - 10:20 #3
Advarsel: Erotisk indhold
Avatar billede delphinarious Nybegynder
09. december 2004 - 10:26 #4
Oh? Og det er ikke tilladt at spørge om prisen på en erotisk portal her? Det anede jeg ikke. Jeg lukker igen og undskylder.

>> Big Ossi >> Smid lige et svar, hvis du vil have points. ;-)
Avatar billede jmax Nybegynder
09. december 2004 - 11:55 #5
delphinarious >
Tror nu det er helt legalt, han vil vel bare advare andre så de ikke besøger siden og føler sig stødte.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
09. december 2004 - 15:15 #6
Hey.
Har set dating portaler og andre fulde systemeter som er solgt til over 8000 kr.

Din side kunne sikkert med en opdatering også tage brugerbetaling for vip medlemmer eller noget så tror ikke 10000 kr urealisktisk for siden.