Avatar billede freebie Nybegynder
15. marts 2001 - 08:08 Der er 4 kommentarer

Systemram brugt = Fattabel samt genveje ?

Hejsa...
Havde en sjov oplevelse med en dårlig HD.
Scandisk ville ikke starte, den brugte alle systemets resscourcer.
Vi havde besøg af en \"tekniker\", som sagde at det var fordi fat tabellen var enorm på HD over 20gb.(løsning partioner). Og at når man havde flere genveje liggende på skrivebordet var dette også en stor system ressource sluger ??
Kan nogle verificere dette, da det lyder fuldstændig ud i skoven for mig.
Iøvrigt taler vi om en 633Celeron, 20gb disk, 8mb Ati og 128mb ram. Til kontorbrug.
Avatar billede wisen Nybegynder
15. marts 2001 - 08:11 #1
Genveje sluger ikke specielt mange ressourcer, men hvis du har mange af dem på skrivebordet, kan det resultere i, at det tager længere for Windows at gentegne... Jeg synes det lyder lidt søgt...
Avatar billede freebie Nybegynder
15. marts 2001 - 08:44 #2
jeg syntes også det lød lidt søgt......
Derfor dette spørgsmål.
Tror nu mest han snakkede for ikke at skulle skifte den defekte HD.
Men vil gerne høre om der er andre som har hørt om ligende.....
Avatar billede hobbez Nybegynder
15. marts 2001 - 08:48 #3
Jeg er enig med Wisen, og jeg har også svært ved at se hvordan en partitionering af harddisken - uanset hvordan den ser ud - skulle være skyld i at der anvendes mange systemressourcer.

Jeg tror du har fået det man i USA kalder for \"the mushroom treatment\" (keep them in the dark and feed them plenty of shit).

/Rob
Avatar billede wisen Nybegynder
15. marts 2001 - 08:50 #4
freebie >> Det tror jeg ikke du skal regne med...