Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. marts 2001 - 01:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win 3.1

Hejsa
1: Jeg har fået at vide at microsoft ikke har fornyet licensen på Win 3.1, i så fald ville det da være freeware korrekt? hvis ikke så lad være med at læse videre!
2: jeg skal bruge windows 3.1 på engelsk er der nogen der ved hvor jeg kan downlaode det!
Avatar billede kurtj Nybegynder
15. marts 2001 - 01:55 #1
Man får det her ved at søge hos MS. Men derfra også til at være freeware, mon ikke der går lidt tid endnu.

Sorry, there is no microsoft.com Web page matching your request.
It\'s possible you typed the address incorrectly, or that the page no longer exists.

Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. marts 2001 - 01:56 #2
jeg har engang set en side hvor det var lagt ud til download, men kan verken finde den eller ved hvor lovlig den er/var!
Avatar billede snipper Nybegynder
15. marts 2001 - 02:00 #3
Microsoft har ganske rigtigt ikke fornyet licensen til win 3.1 og de supporter heller ikke win 95 længere. Men det er desværre ikke freeware da de stadig opretholder deres copyrights på produkterne...
Avatar billede kurtj Nybegynder
15. marts 2001 - 02:00 #4
Den blir helt sikkert udfaset ifølge ZDnet`s artikler. Men de sider har nok ikke været lovlige, selvom det nok var begrænset hvad de ville gøre ved det.

Nat. ;)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. marts 2001 - 00:54 #5
godnat!
Avatar billede slowfox Nybegynder
01. september 2001 - 21:15 #6
Jeg mangler et windows til min ældgamle bærbare toshiba T1600/40 80286 Så jeg mangler win 3.0 / 3.1 eller under er der nogen der ligger inde med det må de gerne sende en mail