Avatar billede jullehansen Nybegynder
07. december 2004 - 12:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Feed back på site-udkast

Hej,

Inden jeg går meget videre med arbejdet på siden vil jeg gerne have jeres mening om den.
http://www.hgc.dk/test/index.php
Avatar billede therevelation Nybegynder
07. december 2004 - 13:27 #1
fine tekster på latin :o) men ellers en brugervenlig og stilren side. Der mangler stadig en del kan man se - men det ser godt ud.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 15:05 #2
meget flot side, prøve at rykke dit menu lidt op således at du har en topmargin på 0 .. ser godt i både firefox og Explorer.
Avatar billede wanze Nybegynder
08. december 2004 - 21:51 #3
Også ganske fin i Slimbrowser.
Avatar billede jullehansen Nybegynder
09. december 2004 - 19:59 #4
>dhil
Jeg har prøvet at ændre margin til 0, ser faktisk OK ud.
Er der mere kritik? Er siden for kedelig? :o)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2004 - 13:55 #5
jullehansen --> det er rigtig godt ud nu :)
Avatar billede guild Nybegynder
13. december 2004 - 10:41 #6
Flot sponsorliste .. men skal listen rulle hele tiden og på alle sider ? Jeg mener det forstyrer læsningen.
Ellers flot og overskuelig
/Guild
Avatar billede jullehansen Nybegynder
15. december 2004 - 10:56 #7
>>Guild Kan godt se hvad du mener, vil lige se hvad der kan gøres ved det. Scriptet er noget jeg har downloadet et eller andet sted fra. Måske kunne man lade det køre en gang igennem når der skiftes side eller...
Avatar billede guild Nybegynder
15. december 2004 - 11:06 #8
Hej jullehansen
Som webmaster for en forening, har jeg fået mange "snudeslag", hvis jeg monterede for meget "støj". Mit konstruktive forslag:
Kør sponsorlisten på startsiden .. præcist som idag, og brug arealet til noget andet på alle undersiderne. Nogle flotte fotos af cykerrytterne i deres meget farverige dragter giver et helt andet blikfa
Avatar billede jullehansen Nybegynder
15. december 2004 - 13:42 #9
Tak for god kritik, der er noget at tage fat i. De der vil have point lægger lige et svar. Kan man egentlig dele pointene?
:O)
Avatar billede guild Nybegynder
15. december 2004 - 13:47 #10
.. Ingen point til mig
/Guild
Avatar billede jullehansen Nybegynder
16. december 2004 - 13:16 #11
Tak for hjælpen til alle :o)