Avatar billede mich65 Nybegynder
06. december 2004 - 22:47 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

login til xp

Hjælp
Min datter har gjort noget som ikke er så godt jeg kan ikke komme på min pcèr har aldrig haft login på min pcèr men nu er den begyndt at spørge om login password og det kender jeg selvfølgelig ikke og hver gang jeg prøver at skrive et eller andet så får jeg bare en besked på at jeg denne computer kan ikke logge dig på husk der er forskel på store og små bogstaver, hvad gør man kan man gå bagom og slette dette
Avatar billede bleze Nybegynder
06. december 2004 - 22:49 #1
hvis du ikke har sat administrator password på, så kan du logge ind der og ændre brugernes passwords
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 22:50 #2
http://www.eksperten.dk/spm/568555

Hvorfor opretter du samme spørgsmål igen ?
Avatar billede mich65 Nybegynder
06. december 2004 - 22:51 #3
jeg mener ikke jeg har sat noget pass på men kan ikke komme ind hvis jeg trykker ctrl alt delete
Avatar billede mich65 Nybegynder
06. december 2004 - 22:52 #4
fordi jeg har givet flerer point
Avatar billede bleze Nybegynder
06. december 2004 - 22:54 #5
du kan ændre antal point. du behøver ikke lave flere spørgsmål
Avatar billede kbonline Nybegynder
06. december 2004 - 22:56 #6
tænd din comp.
tryk F8 lige før den skriver "starter windows XP"
Vælg "fejlsikret tilstand"

Når du nu kommer til login, kan du vælge "administrator"
gå derefter ind og fravælg kodeord ved de brugere der findes.

Vupti - så skulle du komme ind
Avatar billede mich65 Nybegynder
06. december 2004 - 23:04 #7
så får jeg en med:

den lokale politik på dette system tillader ikke du logger interaktin på

og hvad kan jeg så bruge det til
Avatar billede kbonline Nybegynder
06. december 2004 - 23:09 #8
hvornår kommer denne fejl?
kommer du ind i "Fejlsikret tilstand" ?
Avatar billede mich65 Nybegynder
06. december 2004 - 23:15 #9
ja jeg kommer dertil hvor jeg skal skrive min kode og det har vi aldrig haft før men somsagt så har min datter haft fat i den men hun siger hun lukkede ned som hun plejer
Avatar billede bleze Nybegynder
06. december 2004 - 23:16 #10
du skal skrive "administrator" og intet i password, kryds så fingre for at du ikke har admin. password
Avatar billede mich65 Nybegynder
06. december 2004 - 23:16 #11
jeg har kun administrator og gæst
Avatar billede haverslev Novice
06. december 2004 - 23:18 #12
Avatar billede haverslev Novice
06. december 2004 - 23:23 #13
Kan du komme ind som gæst?
Så se under "begrænset konto" hvordan man opretter en "nulstillings diskette"
http://support.microsoft.com/kb/305478
Avatar billede hcma Novice
07. december 2004 - 15:59 #14
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. juni 2005 - 09:24 #15
husk at lukke