Avatar billede mich65 Nybegynder
06. december 2004 - 21:58 Der er 17 kommentarer

xp login

Hjælp
Min datter har gjort noget som ikke er så godt jeg kan ikke komme på min pcèr har aldrig haft login på min pcèr men nu er den begyndt at spørge om login password og det kender jeg selvfølgelig ikke og hver gang jeg prøver at skrive et eller andet så får jeg bare en besked på at jeg denne computer kan ikke logge dig på husk der er forskel på store og små bogstaver, hvad gør man kan man gå bagom og slette dette
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. december 2004 - 22:00 #1
prøv evt. dette > http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#slet_logon
(fra en gammel kending på E)
Avatar billede krydset Nybegynder
06. december 2004 - 22:05 #2
Avatar billede mich65 Nybegynder
06. december 2004 - 22:41 #3
det virker alså ikke hos mig jeg kan godt trykke ctrl alt delete og få den box frem men kan ikke logge mig på som administrator
Avatar billede mich65 Nybegynder
06. december 2004 - 22:42 #4
jeg skal jo ikke skrive noget i password vel jeg har forsøgt mig med en *
Avatar billede hcma Novice
07. december 2004 - 16:03 #5
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2004 - 17:00 #6
Avatar billede mich65 Nybegynder
08. december 2004 - 17:01 #7
havd sker der hvis jeg installer om kan jeg på nogen måde beholde mine private ting hvis jeg nu installer win 98 får jeg så ikke sådan en menu vælger hvad for et system jeg vil logge på
Avatar billede hcma Novice
08. december 2004 - 17:23 #8
du kan jo vælge kun at reparere systemet - det eneste du mister er alle updates, men dem har du jo liggende klar på cd inden du begynder ;o)
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Avatar billede mich65 Nybegynder
08. december 2004 - 17:43 #9
ja men kan jeg så logge mig på bagefter, har lige prøvet og når man skal rep får man jo ikke den almindelige udsendet frem den går bare i dos og spørger hvad for et drev jeg vil rep. hvad gør man får at reinstaller mit system så jeg beholder mine data
Avatar billede hcma Novice
08. december 2004 - 18:04 #10
prøv lige at læse linket om repair igennem. der står hvordan man reparerer uden at miste data (undtagen updates)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. december 2004 - 18:11 #11
for du valg muligeder..?
Ellers skal du trykke 1, for din xp installetion ligger sikkert på 1. partition..?
så spørger den sikkert om adgangskode.. hvis du ingen har lavet, bare tryk enter.¨
er du sikker...ja..O)..osv..
Avatar billede mich65 Nybegynder
08. december 2004 - 18:45 #12
når men det hjalp ikke den spørger stadig efter kode på min administrator og efter jeg har lavet en rep instalering,

hvad gør man så nu tror jeg gode råd er dyre
Avatar billede fromsej Praktikant
08. december 2004 - 19:49 #13
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html
Med den bootdiskette kan du ændre alle passwords.
Avatar billede mich65 Nybegynder
08. december 2004 - 22:19 #14
jeg kan ikke få den til at virke hvad kan man gøre galt den siger stadig det samme
Avatar billede mich65 Nybegynder
08. december 2004 - 22:41 #15
der må da være nogle experter der kan hjælpe herinde, jeg er sikker på jeg har kørt programmet rigtigt men kan ikke få lov at komme på
Avatar billede hcma Novice
08. december 2004 - 23:00 #16
hvis du stadig skal skrive kode efter din repair, kan du jo bagefter slette log-on-scriptet (se artfreak's kommentar 06/12-2004 22:00:38
Avatar billede mich65 Nybegynder
08. december 2004 - 23:40 #17
jeg kan jo ikke komme på maskimen