Avatar billede silickon.dk Nybegynder
02. december 2004 - 09:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Rapport om udviklingen af hardware og software.

Hey.

Jeg skal bruge noget information til en opgave.
opgavespørgsmålet lyder:
Vurdere udviklingen i hardware og software og "tegne" et billede af IT-udviklingen om ti år.

Er dre nogen der kan hjælpe? JEg har ledt over alt på nettet.

På forhånd tak!
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. december 2004 - 09:50 #1
idc er nogle af de gode profeter http://www.idc.com/
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. december 2004 - 09:53 #2
gordon moores lov holder stadig http://www.webopedia.com/TERM/M/Moores_Law.html
men hvor lang tid endnu??
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. december 2004 - 09:57 #3
om 10 år - det er iøvrigt et dristigt foretagende - håber at du får karakteren allere i år - for om 10 år er opgaven sikkert til dumpekarakter :-)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. december 2004 - 10:01 #4
for et stykke tid siden var der på comon.dk en artikel om forudsigelser for de næste 30 (!) år - men jeg kan ikke lige finde den
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. december 2004 - 10:14 #5
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
02. december 2004 - 20:21 #6
MANGE tak mrmox!
Du har sgu fortjent nogle point der. Uden de links havde jeg aldrig fået lavet rapporten :)

Smid lige et svar.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. december 2004 - 22:55 #7
glad og gerne :-)