Avatar billede hojben Novice
01. december 2004 - 16:38 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Ekstra Bladets kalenderspil

Hej herinde..

Da jeg ikke gider købe ekstra bladet hver dag for at se hvilke symboler der optræder der vil jeg høre om der ikke skulle være en venlig sjæl eller flere der gider se efter og kaste et svar herind hver dag??

Man er vel lidt lusket ik ? ;O)
Avatar billede mjl Nybegynder
01. december 2004 - 16:41 #1
...altså de brugere, der betaler for EB - det er dem der skal gi' dig symbolerne ???
Avatar billede hojben Novice
01. december 2004 - 16:42 #2
Ja eller læser det på jobbet etc..
Avatar billede mjl Nybegynder
01. december 2004 - 16:44 #3
Okay - jeg betaler EB, og du får så symbolerne gratis - hmmm - vi kan jo f.eks. også gøre det omvendt - så kikker vi andre her forbi hver dag, når du har købt EB, og lagt dem ind her...!
Avatar billede hojben Novice
01. december 2004 - 16:47 #4
hehe smart ide, men den holder vist ikke i byretten ;o)

Jeg er iøvrigt heller ikke interesseret i EB's historier 8D
Avatar billede Spotgun Seniormester
01. december 2004 - 17:19 #5
Vil du ikke også ha' en del af min lottogevinst, nu du er igang med de kreative forslag, Hojben?
Avatar billede hojben Novice
01. december 2004 - 17:21 #6
Undskyld jeres små sko... come on.. er det så slemt?? :O|
Avatar billede hojben Novice
01. december 2004 - 17:22 #7
Ved I iøvrigt hvorfor fx dette spørgsmål ikke optræder under nyeste spørgsmål/nyeste indlæg på forsiden?
Avatar billede exp Juniormester
01. december 2004 - 17:29 #8
Ja :-)
Avatar billede hojben Novice
01. december 2004 - 17:31 #9
hehe exp ;o) ja til hvilket spørgsmål?
Avatar billede exp Juniormester
01. december 2004 - 17:33 #10
Til "Kommentar: hojben 01/12-2004 17:22:26"
Avatar billede hojben Novice
01. december 2004 - 17:35 #11
Ja ok hvorfor så? ;)
Når jeg trykker send efter denne kommentar og kigger på forsiden vises det ikke.. Dette gælder også mange af mine egne spørgsmål.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. december 2004 - 17:36 #12
hojben => svaret på "Kommentar: hojben 01/12-2004 17:22:26" står i den orange box da du oprettede dette spm ;o)
Avatar billede hojben Novice
01. december 2004 - 17:41 #13
ja ok rkhdk, det kan jeg jo så ikke se nu vel *G* og det er jo længe siden jeg var rigtig aktiv herinde :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. december 2004 - 17:44 #14
du kan prøve at trykke op Opret Spørgsmål -> vælge Eksperten | Generelt og se hvad der står i den orange box og undlade at trykke Opret spørgsmål ;o)
Avatar billede hojben Novice
01. december 2004 - 23:44 #15
Går ud fra at det heller ikke denne gang lykkedes mig at få svar på mit spørgsmål..

Lukker dette igen..

Tak :(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. december 2004 - 23:50 #16
Hojben => Ved ikke om du fandt ud af det, men det som står i den Orange box er:
"- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!"
Og de spm der kommer i Eksperten | kategorierne har meget længe IKKE været vist under nyeste spørgsmål, så det er kun personer der er i disse kategorier der ser dit spm.

Det samme er det med Diverse | fri debat og andre, de vises heller ikke på forsiden, og det er længe siden de sidste har gjort det.
Avatar billede hojben Novice
01. december 2004 - 23:53 #17
Ahhh ja længe siden er det at jeg var aktiv herinde.. meget er lavet om.. :)

må vist have kigget kategorinaerne grundigt igennem..

tak