Avatar billede lazlowdk Nybegynder
30. november 2004 - 19:26 Der er 6 kommentarer

Photoshop cs.

Jeg er lige gået fra Photoshop 5 til Photoshop 8 cs... og der er en række basale ting jeg ikke kan finde i cs udgaven...

hvordan tegner man lige linier?
hvordan bruger men farveudfyldnings funktionen (den med malerbøtten)?
Avatar billede weblex Nybegynder
30. november 2004 - 19:37 #1
Lige linier: hold shift nede mens du tegner med brush eller pencil tool
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
30. november 2004 - 19:38 #2
lige linier er under t'et hvor du højre klikker
malerbøtter er nummer 6 hvor du også skal højreklikke
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
30. november 2004 - 19:38 #3
begge gange du højreklikker har du en extra menu
Avatar billede weblex Nybegynder
30. november 2004 - 19:38 #4
Malerbøtten: klik på billedet og det fyldes med forgrundfarven. Hvis du har lavet en selction og du klikker inden for denne er det kun det markerede som fyldes ud.
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
30. november 2004 - 20:50 #5
hvordan kan man få ens brush til kun at male 1 pixel... normalt laver den en glidende overgang... hvordan undgår man det...
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
30. november 2004 - 20:58 #6
når ud har valgt brush, er der oppe i toppen hvor du kan vælge pixel størrelse