Avatar billede htmlkongen Novice
30. november 2004 - 09:54 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Julegave 2004?

Hvad gir man sin pigeven i julegave?

Har i nogle gode forslag?

Prisen er ligegyldig
Avatar billede exp Juniormester
30. november 2004 - 09:58 #1
Pigeven? Kæreste...? Eller bare veninde?
Avatar billede htmlkongen Novice
30. november 2004 - 10:00 #2
Kæreste :o)
Avatar billede exp Juniormester
30. november 2004 - 10:08 #3
Jeg har da engang (med succés ;-) givet den daværende et frækt sæt undertøj...

Og hvis prisen ikke betyder noget, så giv hende en rejse - tag hende med til Norge på forlænget weekend og stå på ski.
Avatar billede htmlkongen Novice
30. november 2004 - 10:14 #4
Hehe det første er brugt :P - ja det kunne sku være en god idé. Men skulle vi endelig på ski igen, så er Norge sku for småt ;) Men det er MEGA hyggeligt - meget mere end syd på :P
Avatar billede ladyhawke Novice
30. november 2004 - 10:19 #5
Smykker plejer også at have udmærket effekt
Avatar billede htmlkongen Novice
30. november 2004 - 10:23 #6
Hehe yes. Får hun bare så tit, så det kan også blive for meget. Har givet smykker, undertøj, parfume osv :o) Andre kreative ideer? Kunne sku være hyggeligt til Italy eller noget?
Avatar billede ladyhawke Novice
30. november 2004 - 10:25 #7
et krydstogt er ret fedt (fås relativt billigt hvis du kan rejse uden for højsæsonen)
Avatar billede krogsager Nybegynder
30. november 2004 - 10:28 #8
Paris i maj, det er en "vinder" :)
Avatar billede htmlkongen Novice
30. november 2004 - 10:37 #9
Ladyhawke>> Nå ja fed idé!! :D

Krogsager>> Har jeg egentlig også godt kunne tænke mig, det kunne også være fedt !
Avatar billede ladyhawke Novice
30. november 2004 - 11:33 #10
mener at have set er krydstogt i middelhavet (7dg om bord) til 3500-4000/pr. person hvis man rejser i starten (elller slutningen måske) af sæsonen. Det er inkl. mad, men ekskl. en del drikkevarer og udflugter, men man kan jo selv tage i land og se sig omkring.
Avatar billede gak Nybegynder
30. november 2004 - 12:43 #11
> htmlkongen:

Kan man tillade sig at spørge, hvilken alder pigen har?
Og uden at udlevere for meget fra privatlivet, hvis du helt kort kunne give bare et lille fingerpeg om hvilken type hun er, hvis man kan sige sådan. For man skal jo være lidt varsom med at typebestemme folk - ikke alle er vilde med det.

Det har en vis betydning for gavevalg.

Men se generelt på, hvad hun holder af og sætter pris på - der er som regel mange områder - og i hvert område er der mange muligheder.
Og se på hendes hverdag - hvad går den med? - er der en god praktisk gave der, som ikke er for kedelig?
Men jeg ville nok holde mig til de områder, som jeg ved, specielt har hendes særlige interesse.
Tak, htmlkonge......... :-)
Avatar billede jomhum Nybegynder
30. november 2004 - 14:29 #12
Et gavekort til skønhedsbehandling på en klinik vækker ofte begejstring.....
Avatar billede scaffolder Nybegynder
30. november 2004 - 23:54 #13
En kropsmassage ved en massør, med efterfølgende middag på jeres ynglingsrestaurant, så kunne det jo være at der tilfaldt dig en forsinket mandelgave efterfølgende!
Avatar billede therevelation Nybegynder
01. december 2004 - 00:09 #14
jeg er ikke så kreativ, så jeg plejer at give et gavekort til matas så kan hun selv gå ned og shoppe - det er jo faktisk 2 gaver i 1 :D  eller en eksklusiv parfume, dog vigtigt lige at vide hvilken slags hun bruger i forvejen. ;o)
Avatar billede miss-g Seniormester
01. december 2004 - 00:34 #15
Har hun nogle ´skavanker´ hun drømmer om at få rettet op på? En tandblegning (koster ca. 3000 kr.) ...

Hvad interesserer hun sig for? Har hun ikke nævnt noget hun går og mangler...?

Bøger?

Jeg synes det må være lidt kedeligt at få en rejse i gave - den bliver brugt 1 gang og så er den væk. Selvfølgelig er man blevet oplevelsen rigere men alligevel.

Måske kan du blive inspireret af denne kvinde side: http://www.oestrogen.dk/default.asp

Her er alt til kvinder inkl. massage, personlig pleje....
Avatar billede exp Juniormester
01. december 2004 - 08:54 #16
miss-g >>
"Massage" => "den bliver brugt 1 gang og så er den væk."

Du kan godt selv se det, ikke ;-)
Avatar billede htmlkongen Novice
02. december 2004 - 19:28 #17
Gak>> 20 :)

Jomhum>> Hehe kunne være en rigtig god idé også :P

Scaffolder>> Super idé også, lidt a la Jomhums :)

Therevelation>> Ja, hun har bare så meget af det stuff, men ellers fin idé, det er da lykkes hende at slide ens VISA op 4-5 gange dernede :P

Miss-G >> Jeps, en gang og så er den væk - men det er en bog da også lidt :) Når den er læst så kommer den da på hylden de næste mange år :P Forresten god side :P
Avatar billede jomhum Nybegynder
03. december 2004 - 09:37 #18
Hvis prisen er underordnet, og der ønskes noget der varer ved, kan du jo finde en god portrætmaler til at forevige din kæreste!
Et lidt billigere alternativ ville være en dygtig portrætfotograf!

Endelig kunne DU jo også gå til en fotograf og forære din udkårne et billede af dig....evt. lidt pikant - det er jo så moderne
Avatar billede htmlkongen Novice
03. december 2004 - 09:41 #19
Hehe det kunne være en fin idé :) Kunne også være meget sjovt at ha sådan et proffesionelt  portræt :D
Avatar billede 7th Praktikant
03. december 2004 - 09:53 #20
Hun skal da have den nye Bugatti Veyron 16.4 :)
Avatar billede htmlkongen Novice
03. december 2004 - 10:23 #21
Ja den er fandme lækker! - men lidt i overkanten :D
Avatar billede htmlkongen Novice
03. december 2004 - 10:43 #22
Så den nede i Berlin engang - den er sku vild! :D
Avatar billede htmlkongen Novice
06. december 2004 - 13:47 #23
Nå det blev lidt af hvert:

Parfume: Kenzo L'eau Par Kenzo
Undertøj :)
Halskæde
Sådan noget "mainicure"

og sidst men ikke mindst en uge til London :) Det skal hun nok blive glad for - og så er den gave da vidst købt :o)

Smid et svar dem der vil ha point :o)
Avatar billede therevelation Nybegynder
06. december 2004 - 13:55 #24
hehe godt valg...."jeg giver hende sgu lidt af det hele" ;o) det skal hun nok blive glad for *s*
Avatar billede gak Nybegynder
06. december 2004 - 14:30 #25
Det er en ære at få point af Htmlkongen - en af Ekspertens mest venlige og generøse brugere!
Så det enkelte eller de to point vil blive modtaget med respekt og ydmyghed ........ :-)

> >  htmlkonge  < <

Dine gavevalg bør blive modtaget med både varme og glimt i øjet!

  :-?
Avatar billede ladyhawke Novice
06. december 2004 - 14:37 #26
Rigtig god fornøjelse! (Og god tur til London - er SLET ikke misundelig - SUK!)
Avatar billede therevelation Nybegynder
06. december 2004 - 14:53 #27
ville faktisk også gerne med kongen til london..hehe *blink*
Avatar billede kox Nybegynder
07. december 2004 - 17:34 #28
nu ved jeg jo ikke lige om du bor i nærheden af københavn, men jeg så noget i tossen den anden dag og det så lækkert og eksklusivt ud, prøv at se her http://www.nimat.dk/
ved godt at du har brugt massage, men det er nu alligevel lidt specielt det her...
Avatar billede htmlkongen Novice
08. december 2004 - 09:43 #29
Teh relevation>> Ja lidt af det hele :P der var jo så mange gode råd jeg ikke kunne bestemme mig! :D - og du er for iøvrigt velkommen - tag du bare med - så gir jeg en øl i lufthavnen ;)

Gak>> Tak for de gode ord!!! Vil jeg huske :o) - og du er velkommen =)

Kox>> Tak, tjekker jeg lige :P