Avatar billede janius Nybegynder
29. november 2004 - 16:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Optjening af karma på eksperten.dk

Hvordan optjener man karma på eksperten.dk?
Jeg ligger håbløst i bunden med det selvom jeg altid opfører mig pænt og svarer hist og pist :)
Avatar billede fcs Novice
29. november 2004 - 16:34 #1
Karma er noget andre tildeler dig på baggrund af den måde du opfører dig herinde. Dog er det ikke alle der benytter systemet og det kan derfor være svært at få karma.

Hygge

FCS

P.S.: Spørgsmål om eksperten er gratis, så smid et svar selv og accepter det, så får du dine point tilbage ;o)
Avatar billede hcma Novice
29. november 2004 - 16:37 #2
du ligger ikke håbløst i bunden :o)
Der er bare ingen som har givet dig karma (se kommentaren fra fcs)
og man skal have fået min. 3 karma-tildelinger før det registreres på barometeret
Avatar billede janius Nybegynder
29. november 2004 - 16:48 #3
Takker for gratis kommentarer :) Jeg må be' om karma når jeg besvarer spørgsmål - det ser jo pænt ud ;-)
Avatar billede hcma Novice
29. november 2004 - 17:14 #4
og husk at lade være med at tage karma alt for højtideligt
Avatar billede exp Juniormester
29. november 2004 - 18:13 #5
Avatar billede summer Mester
29. november 2004 - 18:38 #6
Jeg tror nok "fænomenet" karma, har mistet lidt interesse blandt brugerne. Et stykke tid efter det kom frem var folk helt oppe at ringe - både positivt og negativt.
Man kan ikke pr. automatik sætte karmatildelinger = dygtighed/ihærdighed. Se f.eks. på de tre du lige har fået i dag :-)
Bliv ikke alt for fikseret at de "flotte" blå søjler.
Avatar billede janius Nybegynder
30. november 2004 - 13:40 #7
det er jo det med de blå søjler - det ser jo pænt ud og giver besvareren lidt mere "slagkraft", men rigtigt, hvad betyder det i grunden - det er jo svarene, væremåden og alt det andet der betyder noget. Men takker igen :)
Avatar billede nva Praktikant
30. november 2004 - 13:54 #8
'Slagkraft' - ja, ja, så er det derfor :-(