Avatar billede martinmc Nybegynder
29. november 2004 - 15:15 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hacket på msn.

Mens jeg sad og skrev på msn med en ven, var der pludselig en der skrev i samtalen også.. Altså under mig navn.
Har igår og idag haft svært ved at logge på.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede htmlkongen Novice
29. november 2004 - 15:18 #1
Hehe har sku lidt svært ved at poste det link her :) Men måske er det en mulighed? http://www.eksperten.dk/spm/565119 :o)
Avatar billede martinmc Nybegynder
29. november 2004 - 15:22 #2
Og hvordan får man så fjolset til at gå væk. Kan lige nu ikke se det sjove i det. :(
Avatar billede htmlkongen Novice
29. november 2004 - 15:22 #3
Hvis det er det jeg snakker om, så er det jo bare ham du skriver med som tager gas på dig :o)
Avatar billede htmlkongen Novice
29. november 2004 - 15:30 #4
Smid din email så kan jeg tilføje dig så kan jeg vise dig det hvordan det fungerer :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. november 2004 - 15:34 #5
Han bruger vel bare !imitate :D
Avatar billede scaffolder Nybegynder
29. november 2004 - 15:36 #6
Skriver man bare !imitate BESKED, der hvor man skriver beskeder, og skal udråbstegnet med?
sådan bare af nysgerighed:)
Avatar billede htmlkongen Novice
29. november 2004 - 15:39 #7
Du skriver bare: "!imitate Hej Hej"  <-- Without quotes :) Så kommer Hej Hej som ham den anden
Avatar billede martinmc Nybegynder
29. november 2004 - 15:40 #8
MartinMC1988@hotmail.com

Men det er ikke ham jeg skriver med der skriver det.. Det er en anden jeg kender.. For det sker med flere jeg snakker med.
Avatar billede scaffolder Nybegynder
29. november 2004 - 15:54 #9
"!imitate Hej Hej"  <-- Without quotes :) hej hej skal vel erstattes af navnet på den du tager gas på, og skal man gøre det hvergang man skriver en besked? og skal beskeden komme i forlængelse af imitate hej hej, sådan bare af nysgerighed :)
Avatar billede htmlkongen Novice
29. november 2004 - 15:55 #10
Nej du skal bare åbne det vindue som du nu skriver med :) Så skriver du !imitate Hej med dig            Så skriver den Hej med dig fra ham den andens navn - altså ham som du har valgt ved at åbne vinduet. Man skal skrive !imitate hver gang man vil lave det :o)
Avatar billede scaffolder Nybegynder
29. november 2004 - 16:14 #11
Og så lige de sidste 2 spørgsmål,hej hej kan vel erstattes af hvilken som helst tekst? og hvad hvis der er flere i samme forum?
Avatar billede htmlkongen Novice
29. november 2004 - 16:20 #12
Ja præcis >> Hej hej skal bare erstattes. Aner det faktisk ikke med flere i forummet. Held og lykke ;)
Avatar billede scaffolder Nybegynder
29. november 2004 - 16:38 #13
Takker, det skal nok blive sjovt:) man kan sige at det skal bruges til at betale tilbage med!
Avatar billede martinmc Nybegynder
29. november 2004 - 16:43 #14
Tager pointene tilbage her. :)
Avatar billede scaffolder Nybegynder
29. november 2004 - 16:45 #15
synes ellers at Htmlkongen gav svar på dit spørgsmål
Avatar billede martinmc Nybegynder
29. november 2004 - 17:23 #16
Men han sagde på MSN han ikke ville have point :)
Ellers havde han fået.
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
29. november 2004 - 18:47 #17
ham som skriver i dine samtaler han har downloaded et program til at gøre det.... jeg har oplevet det samme skal lige finde ud af hvor man kan finde et program der stopper det
Avatar billede scaffolder Nybegynder
29. november 2004 - 19:36 #18
OK martinmc, Skal nok lade være med at blande mig mere:=/
Avatar billede htmlkongen Novice
29. november 2004 - 20:37 #19
The_stoner_forever>> Gider du ikke at poste det her hvis du finder det? :o)
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
29. november 2004 - 21:14 #20
jo selfølgelig men jeg kan bare ikk huske hvor jeg fandt det men skal nok lede videre for det er skide irreterende
Avatar billede baxos Nybegynder
29. november 2004 - 23:07 #21
virker ik med det !imitate jeg er er girm :S
Avatar billede htmlkongen Novice
29. november 2004 - 23:09 #22
Hmm . Jeg har ikke haft problemer med det, har du prøvet det med proxyserveren som står i linket som er postet allerførst?