Avatar billede thomas_nj Nybegynder
26. november 2004 - 23:01 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Spørgeskema om digital signatur

Hej eksperter

  Jeg er sammen med en kammerat ved at lave en projektopgave om digital signatur og skal i den forbindelse lave en spørgeskemaundersøgelse. For at gøre den lidt mere almen har vi besluttet at lægge den ud her også.

  Alle kan besvare det (Det vil være mest optimalt for os hvis vi får mange forskellige, især de der ikke kender så meget til emnet)

  Med hensyn til point ved jeg jo ikke hvor mange der svarer så jeg opretter et spørgsmål bagefter med point til de der har svaret. Hvis I ikke så meget føler for at udfylde punkt 5 til 7 er det i orden.

  Nå men her er så spørgeskemaet.

  1) Kender du til digital signatur?

  2) Hvis ja til 1, har du så en digital signatur

  3) Hvis nej til punkt 1 eller 3 tror du så at digital signatur er noget du vil anskaffe?

    Forklaring: For at fremme informations mulighederne på Internettet, har regeringen udviklet digital signatur. Digital signatur er en form for underskrift, som kan bruges online. Dette gør at det er muligt at udfylde, og underskrive dokumenter direkte på Internettet, som for eksempel SU papirer, lejekontrakter, selvangivelsen osv.

4) Hvis nej til punkt 3, hvorfor ikke (Du må gerne vælge mere end en årsag)?

  Føler mig ikke tryg ved det
  Har ikke behov for det
  Manglende oplysninger/viden
  Andet (Hvad?)

5) Køn

6) Erhverv

7) Alder
Avatar billede topaz Nybegynder
26. november 2004 - 23:28 #1
1) Ja

2) nej

3) nej

4) TDC lægger folks email adresser ud på nettet til frit misbrug.

5) Mand

6) Selvstændig

7) 35
Avatar billede ravnemor Juniormester
27. november 2004 - 00:13 #2
1) Ja

2) Ja

5) Ja.....hunkøn :-)

6) Bogholder

7) 38
Avatar billede dmcn Praktikant
27. november 2004 - 00:31 #3
1: Ja
2: Ja
3: *
4: *
5: Mand
6: Selvstændig
7: 23
Avatar billede killifish Nybegynder
27. november 2004 - 15:12 #4
1) Ja.
2) Ja.
5) Mand.
6) stud.mag
7) 23