Avatar billede scaffolder Nybegynder
25. november 2004 - 17:36 Der er 14 kommentarer

Det røde kryds!!

Har lige modtaget en mail med billeder, problemet er bare at jeg ikke kan se dem, der er bare en boks med et rødt kryds i, mailen er en der vidersendes til flere, og de har ikke problemer med at se billederne.
mangler jeg noget??
Avatar billede milter Ekspert
25. november 2004 - 20:50 #1
Jeg har prøvet i lang tid at finde en løsning på det problem, som virker hele tiden. Og når jeg så tror, jeg har fundet en, får jeg et nyt rødt kryds kort efter.

Jeg har søgt på nettet utallige gange efter en opskrift, som løser det en gang for alle, men det er ikke lykkes mig endnu. Tilsyneladende er det en fejl i IE, som nogle får en gang imellem, andre ikke.

Det eneste, jeg kan foreslå, er at vedkommende sletter alle midlertidige internetfiler i IE > Funktioner > Internetindstillinger > Midlertidige internetfiler > Slet filer.

Derudover kunne det være en god ide at gøre følgende:

IE > Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret > Rul ned til og sæt et mærke i feltet "Slet mappen Midlertidige Internetfiler - - "  > OK.
Avatar billede scaffolder Nybegynder
26. november 2004 - 00:23 #2
Hej Milter
Alt det du beskriver gør jeg flere gange om ugen, så det er ikke det der er problemet.
Som du skriver, er det ikke hvergang, så det gør det jo mere mystisk:/
Avatar billede milter Ekspert
26. november 2004 - 00:32 #3
Jeg har lært at leve med det. Min søgning (og jeg har søgt meget) på en løsning har desværre ikke hjulpet mig :(
Avatar billede scaffolder Nybegynder
26. november 2004 - 16:45 #4
Hvad siger eksperterne i dette forum, de virker tavse:)
Avatar billede milter Ekspert
26. november 2004 - 17:14 #5
Hvad sker der, hvis du højreklikker ikonet? Hvilke muligheder får du?
Avatar billede scaffolder Nybegynder
26. november 2004 - 19:10 #6
Hvis jeg højreklikker på det røde kryds, så får jeg 3 muligheder, kopier,gem billed som og marker alt. ikke nogle muligheder som gør nogen forskel.
Avatar billede milter Ekspert
26. november 2004 - 20:33 #7
Hvis du vælger "gem billede som",  kan du så gøre det? Jeg tror ikke, du kan, desværre:(
Avatar billede scaffolder Nybegynder
26. november 2004 - 22:36 #8
Nææææh. det virker desværre ikke
Avatar billede milter Ekspert
27. november 2004 - 17:18 #9
Hvad med :

IE > Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret > Rul ned til og sæt et mærke i feltet "Vis billeder"
Avatar billede scaffolder Nybegynder
27. november 2004 - 20:06 #10
var vinget af, desværre.
Avatar billede milter Ekspert
27. november 2004 - 20:46 #11
Bruger du Outlook Express?

Hvis du gør, så prøv det her:

OE > Funktioner > Indstillinger > Sikkerhed > Hvis der er vinge i "Tillad ikke, at vedhæftede filer...", så fjern den > Anvend > OK.
Avatar billede scaffolder Nybegynder
27. november 2004 - 22:10 #12
Nææææh milter! den kender jeg godt:) det er slet ikke problemet, nu er der vist ikke flere basale muligheder tilbage, men kun svære løsninger:0)
Avatar billede milter Ekspert
27. november 2004 - 22:49 #13
Vi prøver lige en gang til, hvis du stadig har mod på at fortsætte.

Hvis du har et antivirusprogram eller firewall, så prøv at slå dem fra.
Avatar billede milter Ekspert
27. november 2004 - 22:50 #14
Og bed så den, som sendte dig billedet, om at sende det en gang til (hvis det er muligt)