Avatar billede irmapigen Nybegynder
24. november 2004 - 13:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændring af diagram-indstillinger

Når man laver en diagram, i dette tilfælde en 'kurve', så er der nogle standard indstillinger:
Baggrunden er grå
De første 3 linier er blå, pink og gul

Er det muligt at rette disse indstillinger, i stedet for at man hver gang skal i hver eneste diagram og rette alle?
Avatar billede oernhoej Nybegynder
24. november 2004 - 13:50 #1
Ja, da

Under funktioner < indstillinger på fanebladet "Farve", de nederste 2 linjer er dem du får at se som standard, så hvis du ændrer dem her skulle det gene slå igennem (nok kun på nye, dvs. de gamle må du nok rette manuelt)
Avatar billede bak Seniormester
24. november 2004 - 13:52 #2
Jeps, lav et diagram nogenlunde som du ønsker og gem den som et brugerdefineret diagram. Du højreklikker på grafen, vælger diagramtype, går til fanen brugerdefineret og vælger Tilføj.
Giv den et navn og tryk på "default" (kan ikke huske hvad det hedder på dansk)
Avatar billede irmapigen Nybegynder
24. november 2004 - 14:06 #3
Jeeeeeeee, mange tak!! det vil sparer mig rigtig meget tid. Vil gerne give jer pointene, sender I et svar?
Avatar billede oernhoej Nybegynder
24. november 2004 - 14:07 #4
Hvem af os?
Avatar billede irmapigen Nybegynder
24. november 2004 - 14:09 #5
Jamen, I har begge hjulpet mig rigtig godt på vej, ved ikke om man kan dele 15 point, ellers oprette jeg lige et 'nyt emne', hvor den anden kan få 15 point.
Avatar billede bak Seniormester
24. november 2004 - 15:34 #6
Nej,opret ikke et nyt spm. Det er helt ok, jeg har nok point :-)
Avatar billede oernhoej Nybegynder
25. november 2004 - 07:51 #7
Jamen, så tak for point, selvom jeg nu gerne deler med Bak, jeg vil selv huske hans råd, det kan blive nyttigt.