Avatar billede kleve Nybegynder
23. november 2004 - 16:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke vise modtagne mails

Jeg ved ikke hvordan det er sket, men nu vil mit outlook 2003 ikke vise modtagede mail med vedhæftede filer.

Hvis jeg sender til mig selv fra f.eks arbejdet, sker der det når jeg vil modtage, at godt nok kan jeg se at der modtages noget ( den grå bar er sylig og viser modtagelse ) , men når mailen er hjemme sker der ikke mere. Hvad er der galt?
Har jeg sat  sikkerheden for højt? Jeg ved jeg skal modtage en 1,6 mb zip fil f.eks. , og den er fjernet fra mailserveren kan jeg se, men Outlook vil bare ikke vise mailen!
Avatar billede vejmand Juniormester
23. november 2004 - 17:05 #1
Avatar billede kleve Nybegynder
24. november 2004 - 08:32 #2
Vejmand tak for dit svar, men det hjalp ikke!
Jeg har lige sendt en fil for at teste. Jeg kan se den grå bar arbejde ( det er en 1,7 mb zip fil ) , og filen er væk fra mailserveren,  men  OUTLOOK ikke vise mailen.
Havde jeg bare kunne se mailen , så skide være med den vedhæftede.
Der er en irriterende REklame for office 2003 lige oven over denne tekst rude mens jeg skriver. Tager de pis på folk eller hvad? " Skær igennem det overflødige"

FK
Avatar billede kleve Nybegynder
24. november 2004 - 22:21 #3
Nå, men der er alternativer.
Bare irriterende det sker hvergang man opdaterer . Så går sikkerheden i baglås, og nogen "smider nøglen væk" så man ikke kan komme videre.

Farvel
Avatar billede kleve Nybegynder
24. november 2004 - 22:21 #4
Lukket
Avatar billede vejmand Juniormester
25. november 2004 - 20:09 #5
Du skal lige huske at markere dit navn og klikke på accepter.
c",)