Avatar billede chikaka Nybegynder
13. marts 2001 - 14:46 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Opdatering af hjemmeside via browser

Hvad er den nemmeste måde at udskifte billeder og data på nogle få sider via en browser??? Alternativet er at brugeren skal til at sættes ind i hjemmesideredigering, FTP-upload osv. Det er en hjemmeside fra en motorcykelforhandler og det eneste han skal kunne skifte er, billeder af de maskiner han sælger og køber, sammen med pris. Hjemmesiden er placeret hos Scannet, den er fremstillet med Dreamweaver, og der er ingen databaser. Adressen er www.mc-huset.dk
Avatar billede netsrac Praktikant
13. marts 2001 - 14:50 #1
Sitet skal bygges op på en database også kan du lave et interface som kan rette i oplysningerne i databasen samt uploade billeder.
Avatar billede chikaka Nybegynder
13. marts 2001 - 14:57 #2
Skal jeg så til at lave det hele om????
Avatar billede netsrac Praktikant
13. marts 2001 - 15:01 #3
Nej der skal bare flettes lidt asp ind også.
Avatar billede chikaka Nybegynder
13. marts 2001 - 15:02 #4
Nåh, er det ikke svært, jeg er ikke lige så hård i programmering, mest i design. Findes der nogle skabeloner man kan bruge???
Avatar billede netsrac Praktikant
13. marts 2001 - 15:06 #5
Nej jeg kender ikke umiddelbart til nogle skabeloner man kan bruge. Hvis man ikke kan asp så er det svært.
Avatar billede chikaka Nybegynder
13. marts 2001 - 15:09 #6
Det var en skam, nåh jeg må se hvad jeg så kan gøre.
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
13. marts 2001 - 17:20 #7
Jeg kan hjhælpe dig med et system som jeg har liggende. Det er ASP og der er mulighed for det du snakker om.
Avatar billede chikaka Nybegynder
13. marts 2001 - 17:33 #8
Det lyder godt, det er jeg meget interesseret i.
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
13. marts 2001 - 17:35 #9
der er kun et problem systemet koster bare lige en mindre beløb.
Avatar billede netsrac Praktikant
13. marts 2001 - 17:36 #10
Hvis vi snakker kontanter kan jeg godt give dig et fordelagtig tilbud.
Carsten N Hansen
Freelance Webarkitekt
http://www.cnh.dk
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
13. marts 2001 - 17:38 #11
Det kan jeg også

Mikkel Jørgensen
Freelance webkonsulent
Avatar billede zeriox Nybegynder
13. marts 2001 - 20:56 #12
Me 2

Mikkel Nielsen
Database Udvikler
Avatar billede netsrac Praktikant
27. marts 2001 - 14:32 #13
Hm...Luk sig :-)
Avatar billede chikaka Nybegynder
27. marts 2001 - 14:40 #14
Jeg har istedet lavet siden i PHP.