Avatar billede vixmix Nybegynder
22. november 2004 - 10:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til dropdown menu?

Kære eksperter, jeg håber i vil hjælpe mig med at lave dropdown menu til min hjemmeside, jeg har ikke rigtigt arbejdet i java før, og jeg er ikke sikker på det er det rigtige sted jeg opretter tråden her, men jeg håber !..

Min dropdown menu skal have nogle hovedepunkter som er Køkken, Bad, Stole, Rumdeler. Når man klikker på køkkener, bad og Rumdeler, så åbner menuen sig ned af.. og skubber alle de andre ting ned .. Derefter skal der komme 4 eller hvor mange jeg ønsker som har en class der hedder "menu"  - Det skal bare stå som alm. tekst linksne som kommer under hovedpunkterne. Hovedpunkterne skal have en baggrund som er et billede der kan ses her: http://vix-mix.dk/streg.jpg  .. Det må gerne laves så linket på undersiderne står til at rette osv. i en overskuelig side eller andet. Jeg håber utrolig meget at i kan hjælpe, hvis i ikke forstår så skriv endelig!

Mvh
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 10:30 #1
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 10:31 #2
Avatar billede vixmix Nybegynder
22. november 2004 - 10:43 #3
Ja det er meget smart, Men, de åbner på den forkerte måde.. Dem her åbner ud af.. jeg vil gerne have den skal åbne ned, og skubbe de andre menuer med sig ned :/?
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:01 #4
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2004 - 11:01 #5
Tjek lige www.isaksenshvidevarer.dk om det er det du vil have.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2004 - 11:02 #6
Og du skulle nok have oprettet ? i JavaScript og ikke i Java ;-)
Avatar billede vixmix Nybegynder
22. november 2004 - 11:03 #7
Maximus ... LIGE PRÆCIS :D

i stedet for der hvor der er blå skal der være den her http://vix-mix.dk/streg.jpg og så teksten skulle bare have en anden class :)
Avatar billede vixmix Nybegynder
22. november 2004 - 11:05 #8
kalp - ka men det er ikke så nemt når jeg ikke kender så meget til java :o(
Avatar billede vixmix Nybegynder
22. november 2004 - 11:33 #9
Det er lige meget .. jeg er igang med at finde ud af det maximus.. Det er ikke svært det her, det er bare html... smider du et svar for du hjalp mig med at finde koden frem :)
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2004 - 12:09 #10
Jamen, det var godt at du kunne bruge den, så her er et svar :-)

Sig til hvis du mangler hjælp, jeg har selv hentet den fra nettet og rettet den til så den opdatere dynamisk via JSP, så jeg kender den 100%.
Avatar billede vixmix Nybegynder
22. november 2004 - 12:12 #11
Okay, det var godt nok smart !.. Jamen jeg tror den er ved at være på plads.. det var slet ikke så slemt som jeg troede ;o)
Men tak for det..

-lukket-