Avatar billede on Nybegynder
21. november 2004 - 23:26 Der er 5 kommentarer

Noget folk læser?

Hej allesammen..

Jeg sidder med det lille problem at jeg ikke har noget at lave som programmør. Jeg sad en dag og surfede lidt på nettet da der pludselig poppede en side op med sex-noveller hvilket jeg normalt plejer at lukke men som jeg fik en lille interesse for. Jeg tog så den novelle der virkede mest interessant og læste den, normalt er det ikke rigtig noget vi mænd læser men da jeg havde tykket mig igennem den 2 siders sex-novelle om en kvinde og hendes lyster tænkte jeg "det var da alligevel meget spændene".
Men da jeg så selv ville igang med at udvikle en side med disse sex-noveller så jeg så hvor stor konkurrencen var i den branche og opgav det.

Det jeg søger er simpelt noget som skal vedligeholdes og noget folk gider læse/se (helst ikke i sex-kategorien) hvis du har en idé og hvis du selv vil være med på den så lad mig vide)

skriv evt. til joetrue@sol.dk

mvh on
Avatar billede giang Nybegynder
22. november 2004 - 07:55 #1
Hvilket sprog programmerer du i? Jeg har en god idé, men det kræver at du programmerer i php/mysql.
Avatar billede on Nybegynder
22. november 2004 - 14:58 #2
Jamen det var da heldigt for jeg programmer netop PHP&MYQL, lad mig hører nærmere om din idé.

Kontakt mig pr email onpoint@sol.dk
Avatar billede peterkopi Nybegynder
22. november 2004 - 15:03 #3
on: Meningen med eksperten er vel, at spørgsmål og svar skal gøres færdig herinde og ikke pr. mail.
Eksperten.dk er jo et offentligt forum, hvor "allesammen", som du selv henvender dig til i din indledning, skal kunne følge med i det hele, fra problem til løsning...
Avatar billede jenslykke Nybegynder
27. november 2004 - 20:34 #4
så du mangler noget at lave ??? Php og Mysql ok jamen hvad ville du være interesseret i at lave??? Bare noget der giver penge eller ?????

Jeg har masser af ideer!!!! og Kan ikke Programmere
Jeg er sælger *S*

msn: JensLykke@ofir.dk
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
21. oktober 2005 - 09:56 #5