Avatar billede guldhammer72 Novice
20. november 2004 - 21:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Services på Internettet??

Hej, er der nogen som har nogle ide'er til nogle services som der ville være efterspørgsel på, på Internettet??

Jeg har et par eksempler,

-Mysql hosting
-Upload/download service
-Forumhosting

Jeg er villig til at være 2-3 eller flere om en service.
Avatar billede kalp Novice
20. november 2004 - 21:39 #1
gratis webhotel med det meste understøttet er eftertragtet... hvis det også er stabilt
Avatar billede guldhammer72 Novice
20. november 2004 - 21:57 #2
Hvad med:

-Mxhotel
-Cms hosting??
Avatar billede kalp Novice
21. november 2004 - 00:15 #3
Cms hosting tror jeg også vil være eftertragtet ja! generelt er hosting populært uanset hvad det er ... bare man får nogen gode services med så er folk interesserede
Avatar billede japping Nybegynder
21. november 2004 - 13:29 #4
e-mail til Fax. Dvs. er service hvortil man kan e-maile og automatisk få sendt en fax til modtageren. (eksisterer allerede)
SMS tjeneste. Her sendes en e-amil som automatisk bliver lavet om til en SMS (eksisterer allerede)
Avatar billede on Nybegynder
21. november 2004 - 23:11 #5
hmm.. her blev jeg så lidt interesseret.

Når i siger Forumhosting, cms hosting osv. hvad mener i så helt præcist med det?

mvh. On!
Avatar billede guldhammer72 Novice
22. november 2004 - 00:19 #6
Jeg mener et sted som http://www.sunshineforums.com
hvor du signer up, og dit forum er hosted på en server, og CMS lige så.
Avatar billede guldhammer72 Novice
28. december 2004 - 17:40 #7
hvis der ikke er nogen som vil ha point tager jeg dem selv
Avatar billede guldhammer72 Novice
15. november 2006 - 18:49 #8
Har droppet de andre services, indtil jeg har mere at gå efter, er i stedet ved at gøre en anden service klar, MxBackup. Se mere på www.krazymail.dk/mxbackup.php

Mvh
Michael Guldhammer
Avatar billede guldhammer72 Novice
29. november 2006 - 14:38 #9
Det er lidt svært at holde styr på alle detaljerne forskellige steder på nettet, så nu bliver detaljerne samlet i dette forum, og så må vi tage det derfra -> http://www.krazymail.dk/forum/index.php