Avatar billede poulalbertsen Nybegynder
20. november 2004 - 14:39 Der er 7 kommentarer

w32.spybot.worm

Jeg har nu i flere dage prøvet næsten alt for at kommen denne virus til livs, men intet vil lykkes. Jeg synes også det er mærkeligt at Norton ikke kan finde ud af det. Har Norton og opdatere hver dag men hvert 5 mint kommer der en nye op med w32.spybot.worm som ikke kan slettes. Jeg har også prøvet trend micro sysclean package som siger den har fundet og slettet worm, men den popper op hver gan jeg genstarter computer. Jeg har også forsøgt med spybit, search and destroy, pest control og X-clean men der er intet der vil fjerne denne W32.Spybot.Worm, er der nogen der kan hjælpe
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. november 2004 - 14:58 #1
Hent hijackThis her.
http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe

Opret en mappe specielt til den. Åbn HJT>scan>save log>den åbner så i notesblok. Copy/paste den herind i tråden. Du må ikke slette noget selv i HijackThis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
20. november 2004 - 14:59 #2
Avatar billede poulalbertsen Nybegynder
22. november 2004 - 19:47 #3
Hej alle jer derude

Tak for alle de positive tilkendegivelse for løsning af problemet. Jeg prøve næsten alt og den blev ved med at komme tilbage. så blev det mig anbefalet at bruge Trend Micro Sysclean Package som er på www.trendmicro.com. Man skal starte op i fejlsikret tilstand (F8) og så køre programmet. Dette kan tage mange timer afhængig af hvor meget man har på harddisk. Min scanning tog ca 5 timer, men så var computeren også renset for alt der ikke have noget at gøre der.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
03. december 2004 - 18:50 #4
Jamen det var så lidt, men hvis du fandt ud af det, så husk at lukke spørgsmålet!
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
03. december 2004 - 19:34 #5
Det ville jeg så også have foreslået dig i HJT processen. Sysclean er nemlig en fremragende "ormekur", som fungerer bedst i fejlsikret, som du jo så selv fandt ud af. Som Pc-help siger, husk lige at lukke ;)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
17. april 2005 - 18:03 #6
Lukketid?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. marts 2006 - 13:44 #7
lukketid?