Avatar billede stinky Nybegynder
19. november 2004 - 19:40 Der er 11 kommentarer

ændre Bitrate i mp3 fil

Jeg vil lave et simpelt program, hvor jeg kan ændre bitraten på mine mp3 filer, så jeg kan have flere mp3'er på min telefon.
Jeg har før gjort det sådan, at jeg lavede mine filer om til wave, og så bagefter til mp3, hvor jeg har sat bitraten ned. Men det burde kunne lade sig gøre, uden at lave dem om til wave først, ikke.
Jeg smider 60 points til den der har en løsning.
Avatar billede mazey Praktikant
20. november 2004 - 10:58 #1
Med Easy CD-DA extractor (som du kan finde på download.com) er der utilities i programmet som kan gøre det...
Avatar billede fixxxer Nybegynder
20. november 2004 - 16:47 #2
Det har vil næppe noget at gøre med at han vil lave sig eget program der kan :)
Avatar billede xax Nybegynder
20. november 2004 - 17:03 #3
lige præsis. det er det jeg vil.
Avatar billede stinky Nybegynder
20. november 2004 - 17:06 #4
ups, havde ikke lige set jeg havde en anden konto åbnet
Avatar billede fixxxer Nybegynder
20. november 2004 - 17:07 #5
det var ikke så smart, for det må du ikke have, hvis det er din :)
Avatar billede fixxxer Nybegynder
20. november 2004 - 17:08 #6
prøv at kikke på www.torry.net efter noget med MP3

synes jeg husker at jeg selv lavede en converter engang og det virkede nu fint..
Avatar billede fixxxer Nybegynder
20. november 2004 - 17:10 #7
http://www.torry.net/samples/samples/graphics/tldemo2.zip >>

This sample show how to use TLameCoder and TCDRIP components.
Avatar billede stinky Nybegynder
20. november 2004 - 18:45 #8
ok takker det kikker jeg på.
Avatar billede stinky Nybegynder
20. november 2004 - 19:25 #9
Fixxxer. Jeg får denne fejl : "The application has failed to start because CDRip.dll was not found". Det er nå jeg kører demo filen.
Når jeg åbner LameDemo.dpr, får jeg disse fejl meddelelser: "TlameCoder not found" og "TCDRip not found".
Når jeg trykker F9, får jeg disse fejlmedelelser: "Field Form1.CDRIP1 does not have a corresponding component" OG "Field form1.LameCoder1 does not have a corresponding component" Hvad skal jeg gøre.
jeg har CDRip.dll og lame_enc.dll på min pcer. skal de ikke lægges ind i programmet.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
20. november 2004 - 19:27 #10
Det kan være at den skal bruge en anden komponent fra www.torry.net ?
Avatar billede kammeyer Nybegynder
23. november 2004 - 08:44 #11
Jeg fandt

http://www.vbaccelerator.com/home/VB/Code/vbMedia/Audio/CD_Ripping_1/CDRip_DLL.asp

på google og dernæst skulle jeg bruge lame_enc.dll som jeg fandt på

http://www.rarewares.org/mp3.html

også via google.

Det virker hos mig nu - håber det gør hos dig også.