Avatar billede kdissing Nybegynder
19. november 2004 - 14:14 Der er 4 kommentarer

CMS system med word editor

Jeg ved ikke om dette spørgsmål hører hjemme i denne kategori, men her på jobbet bruger vi et content mangagement system til at redigere vores hjemmeside i. Det er en almindelig word editor og det er noget lo.. ! Når vi skriver m2 eller co2 med hævet og sænket skrift påvirker det totalt afsnit og linieafstand over og under. Er der nogen måde at løse dette på?
Avatar billede dknsj Nybegynder
19. november 2004 - 14:26 #1
www.amiah.starthotel - jeg sælger cms systemet Du kan logge ind under admin delen med koden : nsj123 og brugeren admin
Avatar billede dknsj Nybegynder
19. november 2004 - 14:26 #2
Avatar billede kdissing Nybegynder
19. november 2004 - 15:15 #3
Det er så tilsyneladende et andet cms system. Igennem et firma der hedder Alnet.
Hvad mener du jeg skal gøre når jeg er logget ind på dit system??
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
19. november 2004 - 15:43 #4
Jeg tror manden prøver at sælge dig et andet cms system! :)