Avatar billede volli Nybegynder
15. november 2004 - 03:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Dlink DE-1200 Hub

Hej.
Jeg har lige fået fingre i en Dlink DE-1200 Hub.
Det er godt nok en lidt ældre sag, men til fordeling af unsecure internet er den jo lige tilpas.
Jeg kan se til den kan sættes op til en hel masse et eller andet.
Men jeg mangler så det software som hører til for at kan gøre noget med den.
Efter hvad jeg har fundet ud af bruger den vist det samme som DE-1600 gør.

Hvis nogen kan hjælpe med et link eller en diskette, vil jeg blive overlykkelig.
Avatar billede mogw Nybegynder
19. november 2004 - 11:56 #1
Mener at de stoppe med at lave den i starten af 90´erne. Har ikke kunne finde noget til den. Men hvis du mener at du kan bruge det som hører til DE-1600 så kig her
ftp://ftp.dlink.com/Hub/de1600/

-mogw
Avatar billede volli Nybegynder
20. november 2004 - 08:28 #2
Tak for linket.
Det ser kun ud til at der er det der overvågnings program på den ftp side.
Og så må jeg jo desværre nok tilstå til det program ikke sil køre sammen med den hub.

Min mistanke om at 1200 og 1600 ligner hinanden er bare opbygget på at der på printet er afkrydsnings felt for enten 1200 eller 1600 modellen.
Derfor ville man jo formode til de to modeller er meget nær beslægtet.

Jeg håber stadig at der måske ligger nogen inde med et eller andet brugbart.

Volli
Avatar billede volli Nybegynder
04. januar 2005 - 00:00 #3
Sørgeligt. Men den er vel nok bare for gammel.