Avatar billede coet Nybegynder
11. november 2004 - 22:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

stofanet og php

er der nogle der ved om man kan bruge det der phpbb2 forum på den plads man får hos stofanet til at lave hjemmesider på?
eller skal man finde ud af noget andet?
Avatar billede mazey Praktikant
11. november 2004 - 22:59 #1
Du kan ikke gøre det på det site stofanet tilbyder dig, da der ikke er tilknyttet en database til den side... så du skal nok oprette et domæne ved f.eks. b-one.net
Avatar billede coet Nybegynder
12. november 2004 - 06:00 #2
hvor meget kommer sådan forum generelt til at fylde ca. eller hvor lang tid går der før man har brugt 100mb?
Avatar billede coet Nybegynder
12. november 2004 - 10:15 #3
ok takker mazey, smid et svar så får du point det er sku da biligt hos b-one.net
Avatar billede mazey Praktikant
12. november 2004 - 12:36 #4
Der går lang tid.... :)
Avatar billede coet Nybegynder
12. november 2004 - 15:08 #5
hehe ok :o)