Avatar billede kenlassen Nybegynder
11. november 2004 - 04:40 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvad synes I? www.joan-ken.dk

Ville lige høre hvad I synes om min side? Ris og ros modtages gerne.

www.joan-ken.dk
Avatar billede popsy Novice
11. november 2004 - 08:04 #1
Jeg synes den er flot! Den er nem at overskue, der er ikke nogen forstyrrende elementer, og farverne går fint sammen.

Jeg har et par gange døjet med at finde ud af hvad jeg skal klikke på for at komme videre, en eller anden formatering af links vil være en god ide. Seneste nyt ude til højre, der har jeg ikke fundet en måde at komme videre på, det bør der være.

Jeg kan godt lide opstillingen på de fleste af siderne, med korte informationer til højre, og uddybning til venstre!

Der er flot og fejlfrit sprog/grammatik overalt, og det er let-læseligt.

Held og lykke til marts :)
Avatar billede kimmys Nybegynder
12. november 2004 - 01:37 #2
Synes også det er et utroligt flot og enkelt design!

Er helt enig med popsy angående dine links!
under siden Baby vidste jeg ikke lige i første omgang, at jeg skulle trykke på overskriften for at kommere vidre. Måske du ved siden af (til venstre for) "Antal kommentarer" skulle lave et link "Læs mere" og måske lave endda lave det understreget..

En anden ting på siden Baby ang. dine nyheder. jeg synes ikke de er delt nok op, de flyder ligesom ud i hinanden. Måske du kunne lave en vandret streg under hver nyhed. (eller så er det bare mig der synes det, smag og behag)

Måske du skulle finde en rigtig gæstebog eller måske lave et link/bookmark til bunden af siden!

under kontakt kunne der måske godt være en kontakt formular! Du kan hente en nem/god og overskuelig en her:
http://www.thomaslunde.dk/php/kildekoder/oversigt.php?scriptid=10&send=1

Ellers har jeg heller ikke lige mere på hjertet! Synes din side er rigtig flot!

Og Ja Held og lykke med barnet!
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
12. november 2004 - 12:06 #3
Jeg syntes også siden er rigtig pæn. Men kunne det være en ide at sætte et link ind i nyheden, så man kunne springe direkte til billedet fra nyheden (f.eks det med sælen)
Avatar billede minus Nybegynder
12. november 2004 - 14:23 #4
1. flot
2. gode farvevalg
3. overskuelig
4. lidt prof ;)

synes at du har valgt nogle gode farver. Tingene hænger godt sammen.
kan godt at billederne under menuen skifter, hver gang man skifter side, det giver en god variation.
billederne i siden har gode størrelse, så siden får "fyld" :)
måske en lille streg under de forskellige underoverskfiter rundt på siden, da man kan tro at det ikke er links..

ellers en flot side.
Avatar billede minus Nybegynder
12. november 2004 - 14:23 #5
svar herfra :)
Avatar billede kenlassen Nybegynder
12. november 2004 - 15:07 #6
Jeg takker meget for jeres positive svar, men også for jeres konstruktive svar, som jeg helt sikkert kan bruge. Jeg er i gang med at lave nogle jeres forslag om på siden. Jeg hører selvfølgelig stadig gerne kritik og ros, så skriv endelig, der er ikke delt points ud endnu.

Ken
Avatar billede and_moe Nybegynder
14. november 2004 - 10:40 #7
Det eneste jeg lige faldt over, som jeg synes bør ændres, er at musen skal ændres til en hånd ved rollover på knapperne i din menu.
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. november 2004 - 22:27 #8
and moe:
det gør den da også i forvejen!
Avatar billede kenlassen Nybegynder
16. november 2004 - 02:56 #9
Tak for jeres kommentarer - det var en stor hjælp.

Ken
Avatar billede and_moe Nybegynder
21. november 2004 - 16:38 #10
Ikke i Firefox :-)
Avatar billede kimmys Nybegynder
25. november 2004 - 19:22 #11
and moe:
der er mange ting som ikke ses rigtigt i Firefox - desværre.. ellers havde jeg skiftet!