Avatar billede packers Nybegynder
09. november 2004 - 22:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CD-Rom drev

Jeg kan pludselig ikke se mine D:(CD-ROM)  og E:(Brænder) drev længere. Er det en fejl i XP? Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at løse problemet?
Avatar billede haverslev Novice
09. november 2004 - 22:18 #1
Kan ikke finde DVD/CD-Drev:
Prøv følgende. Start - Kør > Regedit
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}  ( findes kun en mappe der begynder med: 4D36E965 )
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.  –  Genstart Pc`en.
Avatar billede zyklone Nybegynder
09. november 2004 - 22:25 #2
Det samme startede for mig for en måned siden.
Igår bestilte jeg et nyt Motherboard.
Jeg fik som regl mine drev igen når jeg enten bootede maskinen eller slukkede makinen i en kort periode.
Fornyligt begyndte min skærm i ny og næ at miste signalet til skærmkortet uden mulig for starte skærmen op igen uden reboot.
I forgårs mistede jeg adgangen til BIOS og tålmodigheden med situationen.
Mit board var et Azus P4P8X.
Jeg kan naturligvis ikke sige om din episode har relationer til min,....men nu har du hørt den.
Avatar billede hcma Novice
10. november 2004 - 16:14 #3
Avatar billede packers Nybegynder
10. november 2004 - 22:11 #4
Haverslev:
Tak for dit svar. Det virkede.
Hvis du vil have dine point, så opret lige et svar i stedet for en kommentar.
Avatar billede haverslev Novice
10. november 2004 - 22:14 #5
yes, men skulle lige være sikker, kunne nemlig også have været et andet problem. Godt du fik det til at virke ;9