Avatar billede narkona Praktikant
09. november 2004 - 16:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

19" TFTmed DVI til gaming

jeg har lige solgt min Philips CRT (kanon skærm)
og jeg vil nu have en TFT.

jeg vil helst have en 19"
Jeg har DVI på min grafikkort, så det er også ønsket at den kommende skærm kan køre med dette.

Jeg vil helst ikke af med mere end max 4000kr.

den skal primært bruges til normalt windows brug, og skrivearbejde (det er en arbejdemaskine), men (når jeg har tid til det ) så spillet jeg også farcry og andre fastgoing gamez på min pc , og der ønsker jeg ikke noget ghosting.

hvad kan i anbefale?

kom med så mange forslag på skærme som muligt og begrund valg. avt med anmeldelser fundet på nettet om det forslåede skærm.
Avatar billede thomasolsen Nybegynder
18. november 2004 - 18:25 #1
har du fundet en skærm? leder også efter en 19" TFT.
http://www.eksperten.dk/spm/561762
Avatar billede narkona Praktikant
18. november 2004 - 21:06 #2
jeg har lige selv købt BenQ FP937s 12ms til samlet incl levering 3598kr og den er KANON. totalt klart billede og klarer alt jeg "smider" på den.
windows, kontor, spil you name it. jeg er meget tilfreds.