Avatar billede kim_falkner Nybegynder
07. november 2004 - 10:59 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Redesign af hjemmeside

Vi er et mindre firma som har en ganske elendig hjemmeside. Den er velbesøgt men design- og funktionalitetsmæssig forældet. Vi har desværre ikke de store midler, men vil selvfølgeligt stille ressourcer til rådighed. er du studerende eller lignende kunne det måske være et eksamensprojekt eller lignende.
Avatar billede mads111 Nybegynder
07. november 2004 - 11:24 #1
Hej,
Det lyder fint. Send en mail til mads(a)timmer.dk og lad os snakke om det.

Se referencer m.m. på www.timmer.dk.

//Mads
Avatar billede saucer Nybegynder
07. november 2004 - 11:32 #2
I kan kontakte mig på info[@]saucer.dk.

Hvis i ønsker at se mine referencer kan i klikke
jer ind på : www.saucer.dk .

Mit firma side er : www.duo-interactive.dk
Avatar billede jesper_rasmussen Nybegynder
07. november 2004 - 16:52 #3
Du kan også kontakte mig på info@ramudesign.dk og se referencer på www.ramudesign.dk
Avatar billede voirsous Nybegynder
07. november 2004 - 23:05 #4
Hej kim, hvilken mail kan man skrive til -- ellers kan i fange mig på casperstbk@yahoo.dk  -- jeg er studerende.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 13:52 #5
Hvis I ikke allerede har valgt en af de ovenstående kan I også skrive til mig på osj@device.dk, så skal jeg nok give et fair tilbud på det.
Avatar billede bramming Nybegynder
13. november 2004 - 18:35 #6
www.db-solution.dk er heller ikke et dårligt bud...! (hjemmesiden er nede) Siden opgraderes..

Men send en mail på info@db-solution.dk
Billigt, nemt og professionelt!