Avatar billede Beach Mester
06. november 2004 - 02:05 Der er 1 løsning

Simkort læse-software

Har lige fået fingerne så en fætter hvor i jeg kan sætte mit simkort så jeg kan læse / redigere i data på kortet via com-porten:
http://www.freestyle.dk/skl.jpg

Problemet er bare at der hverken var software, manual eller beskrivelse af hvordan jeg bruger dyret:-(
Nogle der kan komme med nogle hints til software (meget gerne freeware) der kan læse de data der er på et simkort, kopiere det til computeren og senere overføre det til et andet simkort?

Mit håb er at jeg kan lave backup af hele familiens simkort til nogle af alle de "løse" kort jeg har liggende, og så ville det være kanon fedt hvis jeg via mit kære keyboard kan overføre telefonbogen fra de aktive kort jeg har i æteren:-)

PS: Skal kunne køre på min kære gamle Win98Me maskine!

//Beach
Avatar billede Beach Mester
09. november 2004 - 01:42 #1
Ingen hjælp:-(
Prøver at flytte den til fri debat...

//Beach