Avatar billede klamse Nybegynder
05. november 2004 - 20:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Grafik kort driver

Hej!
Håber på noget hurtigt hjælp her ;)
Jeg sidder med tvout i min bærbare com. Men den har ikke instillingerne til det(eller hvordan jeg skal sige det) Den kører også på en gammel driver...
Mit grafik kort er et Mobility Radeon 7500. Og er i tvivl hvilken driver jeg skal installere fra ati´s hjemmeside...
Ved i det?
Ps jeg kører xp

Vh Moestrup
Avatar billede bleze Nybegynder
05. november 2004 - 20:53 #1
ATI's reference drivere dur ikke. Du skal installere den driver du kan finde på producenten af dit bærbare computer...
Avatar billede macfreak Nybegynder
05. november 2004 - 20:53 #2
Hvilket mærke er din bærbare? Du skal nemlig ind på dennes side og hente driveren derfra :-)
Avatar billede klamse Nybegynder
05. november 2004 - 20:54 #3
Det er compaq og de findes ikke mere? Så vidt jeg ved!
Avatar billede bleze Nybegynder
05. november 2004 - 20:55 #4
compaq = hp... hp.com / hp.dk
Avatar billede klamse Nybegynder
05. november 2004 - 20:56 #5
HVad skal så søge på der?
Avatar billede bleze Nybegynder
05. november 2004 - 20:58 #6
hvad med bærbaren's navn og model nummer ;)
Avatar billede klamse Nybegynder
05. november 2004 - 21:03 #7
under den står der noget med pp2130 Men når jeg søger på det:
http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_pagetype=s-001&h_client=S-A-R302-1&h_page=hpcom&lang=da&cc=dk&h_lang=da&h_cc=dk&h_query=pp2130

Så er der ligesom nogle valg og kan ikke finde yderligere info under computeren :) så vidt jeg kan se :)
Avatar billede bleze Nybegynder
05. november 2004 - 21:06 #8
klik på den af de 6 nederst der matcher din bærbar. derefter har du software og drivers ude i menuen til venstre. så vælger du operativ system.

så har du

ATI Video Driver and Control Panel
og
ATI Mobility U1 Video Driver for Windows XP
Avatar billede klamse Nybegynder
05. november 2004 - 21:10 #9
okay det prøver jeg
Avatar billede klamse Nybegynder
05. november 2004 - 21:32 #10
Så virker det fandt et til nummer under den :)
Tak for hjælpen!
Avatar billede bleze Nybegynder
05. november 2004 - 21:35 #11
Så lidt.. Tak for points ;)