Avatar billede wip Nybegynder
02. november 2004 - 23:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dansk tale

Hej, jeg har lige købt en Mio 168 PDA med GPS - den taler Engelsk - hvordan får jeg den til at tale Dansk ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2004 - 23:49 #1
Hvilken software fulgte der med?

P.s. hørt om en brugsvejledning? ;)
Avatar billede wip Nybegynder
03. november 2004 - 00:03 #2
Kender du til det ....
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2004 - 00:04 #3
Hvilken software fulgte der med??????

Du må meget gerne komme med feedback! :)
Avatar billede wip Nybegynder
03. november 2004 - 00:44 #4
microsoft outlook + europa mappe
Avatar billede nicklasb Nybegynder
03. november 2004 - 07:27 #5
der føres ca. 10 forskellige navigationssystemer i Danmark.
Det jeg tror John vil er at vide hvilket af disse du har købt.
Du kunne eventuelt kigge ind på den helt nye navigationsside: http://www.navigation-user.dk/ (åbnet i går - jeg har ingen interesser i siden, men sender blot linket i håb om det er svar på dit spørgsmål).
Hvis det endeligt skulle være et af de mange tilbud der har kørt, og valget derfor er faldet på TomTom navigation er der også et udemærket forum kun til dette: http://www.tomtom-user.dk/
Der har de også en guide til at få dansk tale på navigationen under download.
Avatar billede dkjennie Nybegynder
03. november 2004 - 07:48 #6
Jeg har en PDA MIO168 med GPS-Mio
Jeg havde heller ikke dansk tale til at begynde med.
Men så installerede jeg via CD'erne igen, og fulgte vejledningen
slavisk, og satte # i Dansk tale. Vupti og så kom der en "forfærdelig"
digital kvindestemme.

Nu skal jeg bare finde ud af at få downloadet en anden dansk stemme.
Avatar billede wip Nybegynder
03. november 2004 - 09:23 #7
Til nicklasb - tak for en supergod henvisning