Avatar billede rune_c Nybegynder
02. november 2004 - 21:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Finde Addonics SATA to IDE/ATAPI converter

Jeg har efterhånden ledt med lys og lygte efter en SATA to IDE adapter. Jeg fandt denne fra Addonics, men det synes umuligt at skaffe den her inden for de nærmeste land.
TotalComputer har den i sortimentet (http://www.totalcomputer.dk/scripts/prodView.asp?idproduct=820), men har den ikke på lager. De svarer heller ikke på mails.

Så hvis der er en der skulle vide hvorfra den kan skaffes ville det være fantastisk
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
02. november 2004 - 21:37 #1
det ser ud til at Zitech har den på lager:
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=34781
Avatar billede rune_c Nybegynder
02. november 2004 - 22:12 #2
det er en IDE til SATA, men jeg skal bruge en SATA til IDE.
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
02. november 2004 - 23:01 #3
Ja, så må du vente, det ser ud til at den kun kan hentes i udlandet.
Avatar billede eltax Nybegynder
03. november 2004 - 17:20 #4
Jeg har også ventet på mine i ca 2 uger. Men skærv en mail til dem igård, de har vist haft problemer med en mail server så mange "gamle" mails er gået tapt.
Avatar billede rune_c Nybegynder
04. november 2004 - 00:05 #5
Kiggede på totalcomputer.dk igen og den efterspurgte vare har fundet vej til lageret igen. Problemet er derfor løst!