Avatar billede webmasterdk Praktikant
10. marts 2001 - 21:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Handel/salg/køb

Hejsa
Hvad med at oprette en kategori for dem der har noget hardware de vil sælge eller købe!
Avatar billede parazite Nybegynder
10. marts 2001 - 21:04 #1
admin har før understreget, at der ikke oprettes nye kategorier, før et nyt menu-system er bygget op. Samtidig arbejder de vist på en køb/salg-afdeling, men dette er jeg dog ikke helt så sikker på.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
10. marts 2001 - 21:28 #2
Hva er der i vejen med:
www.qxl.dk
www.dba.dk
www.papkassen.dk

?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
10. marts 2001 - 21:40 #3
det er ikke helt det samme som eksperten.
hvor udover eksperten har man så mange nørder samlet!
Avatar billede nuna Nybegynder
11. marts 2001 - 03:00 #4
Lad dog de andre køre ræset selv, her er vi dejlig fri for køb/salgs annoncer.

nuna
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. marts 2001 - 19:41 #5
Det har også været på tegnebrættet som en tillægsservice. Vi skal lige tænke den helt igennem, så kommer vi med et oplæg/holdning. Tak for dit input, og undskyld det langsomme svar !