Avatar billede herlufsen Nybegynder
31. oktober 2004 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Simcity - virker på én computer ikke den anden

Hej

Jeg har netop lånt SimCity4 på biblioteket og ville installere den på min bærbare computer. Installationen virker fint, men jeg kan ikke starte spillet. Der kommer ingen fejlmeddelelser - der sker bare ikke noget, når jeg beder computeren om at starte programmet. Og det er det samme, når jeg beder den starte fra enten CD eller finder filen i computerens bibliotek.

Det underlige er, at jeg godt kan køre den fra min kærestes stationære computer. Helt uden problemer... og jeg har tjekket - begge computere lever op til de anbefalede specifikationer fra producentens side...

Hvad gør jeg?

Kristian :-)
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
01. november 2004 - 10:53 #1
oftest skyldes problemet med bærbare computere og PC spil at grafikkortet i den bærbare ikke er godt nok. Hvilket grafikchip sidder der i den bærbare og hvornår har du seneste opdateret driverne til det ?
Avatar billede herlufsen Nybegynder
18. januar 2006 - 18:09 #2
ingen gav svar, spm er hermed lukket
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
19. januar 2006 - 09:03 #3
næh for jeg stillede såmænd en spørgsmål før jeg kunne give et svar. Hvad havde du forventet ??