Avatar billede trax Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fonten Hobo Std

Hej

Har fået lidt af et problem, skulle lave nogle logo layouts og lavede en masse forskellige, bla. en hvor jeg brugte fonten "Hobo Std" .. imellem jeg havde lavet logoerne, og at der blev udvalgt et, formaterede jeg min computer, lavede backup af fontene som jeg plejer, og så blev det logo med Hobo fonten self. udvalgt, og den har jeg ikke mere? Jeg har altid kun brugt standard fonte og dem man kan hente gratis på dafont.com, hvor har jeg fået hobo fra? det er jo en betalingsfont? Jeg har installeret mine adobe programmer igen, synes heller ikke at den fulgte med der?

nogen forslag til hvor jeg har fået den "gratis" fra?
har _aldrig_ hentet warez fonte eller lign!
Avatar billede stone Forsker
27. oktober 2004 - 18:11 #1
den kan du ikke downloade gratis, her er du nød til at have læderet frem
Avatar billede trax Nybegynder
27. oktober 2004 - 19:14 #2
deeet har jeg så selv skrevet, er jeg godt klar over..
Avatar billede stone Forsker
27. oktober 2004 - 20:29 #3
ok var lidt for hurtig på tasterne...

Forstår bare ikke at du har kunne få den gratis, når den alle steder står til ca
220.-

uden det er i "mørkelandet" hvor alt kan lade sig gøre ss
Avatar billede trax Nybegynder
28. oktober 2004 - 07:58 #4
Forstår jeg heller ikke rigtigt, den følger evt. ikke med et Adobe program eller noget?
Avatar billede trax Nybegynder
12. november 2004 - 11:09 #5
lukketid