Avatar billede guro.not Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

bittorrent tracker site?

Hejsa...

Jeg har lagt mærke til at www.torrentbits.org og www.filelist.org ligner hinanden til forvæksling..

Er det et færdigt script/server et eller andet der ligger til download et eller andet sted?
og hvor...???

Det jeg gerne vil vide er.. (burte nok ikke ligge i denne katagori men...)

hvad skal der til for at jeg kan lave en ligende side til at lege med på min iis server (køre php og mysql på den.)

og hvor finder jeg det...

Guro.Not
Avatar billede coderdk Praktikant
26. oktober 2004 - 17:06 #1
Der er mange :)
Der er nogle på denne liste: http://smiler.no-ip.org/BT/BTlinks.php
Avatar billede coderdk Praktikant
26. oktober 2004 - 17:08 #2
Der er også et phpNuke modul her: http://www.bitnile.com/index.php
Avatar billede guro.not Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:27 #3
Hejsa igen.. jeg vil meget gerne ha lige det script som torrentbits og filelist lavet fra.. syntes at det ser nemt og overskueligt ud. og så er det kun registret bruger som kan dl de som der deles...

Guro.Not
Avatar billede coderdk Praktikant
26. oktober 2004 - 17:31 #4
Prøv at spørge dem? ;P
Avatar billede coderdk Praktikant
26. oktober 2004 - 17:37 #5
Jeg tror faktisk det er den her: http://www.yabtuc.org/
Avatar billede guro.not Nybegynder
26. oktober 2004 - 18:30 #6
Avatar billede guro.not Nybegynder
26. oktober 2004 - 18:58 #7
Efter hvad jeg kan finde ud af så har der været en open surce version tilgængelig.. men det er der ikke mere... nogen som ligge inde med den??
Avatar billede guro.not Nybegynder
26. oktober 2004 - 19:17 #8
ind til vidre er mit valg faldet på TorrentTrader.v1.0.BETA.RC2 fra TorrentTrader.com

Guro.Not
Avatar billede guro.not Nybegynder
24. marts 2005 - 01:49 #9
lukker