Avatar billede adidaz Nybegynder
24. oktober 2004 - 11:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen Boot uden at slukke helt?

Hej
Jeg har fået et underligt problem,når jeg lukker pc'n ned fra winxp kan jeg ikke boote igen før jeg har slukket på selve strømforsyningen først,
Den starter godt nok,men hænger så bare fast.Jeg kan ikke engang komme ind i bios.
Jeg har haft et problem der ligner det lidt,da jeg kørte med en Raptor HD
og dvale fuktionen slået til,men det blev løst med en jumper på Raptor disken så den understyttede PM2.

Jeg kører nu med følgende system
MB: Abit IC7 max3 (nyeste bios)
P4:3.2
2x80gb maxtor i Raid0
1x120gb seagate
1x120gb wd
360w PSU termal take.

Nogen de rhar en ide om hvad det kan være ?
Avatar billede c-holst Novice
24. oktober 2004 - 15:46 #1
hvad med en resset af din bios til standartsettings.
Det er som regel noget med en jumper nær batteriet på dit bundkort.
konsulter din manual inden du gør det.

så er det jo afprøvet
Avatar billede adidaz Nybegynder
25. oktober 2004 - 20:35 #2
Ja jeg har så fundet ufd af det... men jeg havde prøvet at resette Bios jeg havde enda flashet bios igen, og resat alt men det virkede ikke....men det virkede da jeg tog batteriet helt ud. godt nok sært... :)
Avatar billede c-holst Novice
25. oktober 2004 - 21:36 #3
så vil jeg tillade mig at lægge et svar ind.

håber det kører for dig. Har selv været ude for samme fænomen.
Avatar billede c-holst Novice
31. januar 2005 - 21:38 #4
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede adidaz Nybegynder
11. februar 2005 - 15:15 #5
Takker for hjælpen :)
Avatar billede c-holst Novice
11. februar 2005 - 16:39 #6
marker mit navn ude til venstre, og tryk på accepter. Ellers læg et svar selv, som du kan acceptere

mvh
carsten