Avatar billede onkelmor Nybegynder
24. oktober 2004 - 10:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i?

Hej!

http://www.onkelmor.dk

Hvad synes om den?

MVH
Lasse
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. oktober 2004 - 10:50 #1
det er fedt du prøver at lave en lidt rå stil, men brug lidt flere nuancer, og pas på med at lave din side frikantet, hvorfor ikke lade det forsætte ud, ikke helt ud til kanten, men bare så det ikke bliver skåret af.
Jeg får hurtig et boks indtryk af siden.
Avatar billede weblex Nybegynder
24. oktober 2004 - 12:00 #2
Jeg synes siden er cool nok - men sidens navn er for underligt :o)

Jeg glæder mig til at se den med mere fyld - den er lidt tom p.t. Du præsenterer meget 3d-grafik, som måske ikke er det mest anvendte til hjemmesidedesign.

Dine billeder kunne godt være i et lidt bedre kvalitet. Der er flere hakker på dem.
Avatar billede onkelmor Nybegynder
24. oktober 2004 - 12:37 #3
> XXX
http://onkelmor.dk/
Nu har jeg forstørret baggrunden til hele billedet. Hjalp det?
Smid et svar.

> weblex
domænenavnet kan jeg desværre ikke gøre noget ved, købt det stiv tilstand :D
Jeg er i gang med optimere 3d grafiken, og er ved at vælge mere grafik ud. Ikke 3D grafik.

Tak for god respons :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. oktober 2004 - 12:58 #4
ja det synes jeg helt sikkert er bedre, så kom vi lidt væk fra den boks.

du smider bare point til de andre :) jeg springer over.
Avatar billede onkelmor Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:02 #5
Ok :)
Forresten hvad opløsning har i set den i? Bruger selv 1400 * 1050 og der passer den fint, i 1024*768, er den lidt presset sammen synes jeg.
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:21 #6
1280x1024
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. oktober 2004 - 22:54 #7
pas på med din brugerflade, der er et par fejl:

Over dine menulimks foroven bør musen blive til en lille hånd (her er noget du kan interagere med), din mouseover effekt der er til gengæld god.

Der er en konvention om at hvis tekst skrifter farve npr musen kommer over så er det et link. du har sådan en tekst forneden, men det er ikke et link. På den måde siger du to forskellige ting på een gang. lidy ligesom hvis jeg stod og råbte #Jeg elsker dig" med min vredeste stemme. Brugeren bliver forvirret og vil tendere til at tage afstand fra siden.

Jeg kikker med netscape og ser en hvid firkant (med indholdet) klippet ud af dit onkelwork 'landkort', med et vindue bredere end firkanten ser det lidt underligt ud.

mvh JakobA
Avatar billede onkelmor Nybegynder
26. oktober 2004 - 07:57 #8
Jeg har selv valgt at fjerne 'hånden'. Jeg må lige prøve at lave det om så, det passer til flere browsere og lavere opløsninger end min egen.

Takker