Avatar billede willi Nybegynder
24. oktober 2004 - 10:29 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Eksperten Pro?

Findes Pro ikke længere?
Eller hvis den gør, er der så nogen som har erfaring med at bestille koder her?
Avatar billede willi Nybegynder
24. oktober 2004 - 10:32 #1
Ok. Jeg har set at det findes.
Men er der så nogen der har erfaring med at købe kode herigennem?
Avatar billede roenving Novice
24. oktober 2004 - 10:37 #2
Det er vel bare at betale på den ene eller den anden måde !-)

http://www.eksperten.dk/pro_betal.phtml
Avatar billede mat Nybegynder
24. oktober 2004 - 10:57 #3
Eksperten pro giver dig bare nogle få ekstra features på eksperten f.eks muligheden for at fjerne visse reklamer. Det har ikke noget at gøre med at købe kode.

(og hvorfor i alverden står der at promedlemmer har indflydelse på fremtidige features? Det må da næsten være i strid med markedsføringsloven? ;)
Avatar billede roenving Novice
24. oktober 2004 - 11:02 #4
Den væsentligste fordel ved Pro er absolut, at man kan se spørgsmålets/kommentarens tekst i den mail, man får !-)
Avatar billede mat Nybegynder
24. oktober 2004 - 11:12 #5
roenving > Det må vist være en subjektiv vurdering ;) (jeg kigger eksempelvis slet ikke i de mails jeg får fra eksperten). Mine favoritter ved pro, er listen over nye indlæg i spørgsmål jeg deltager i, og den lille "plinger", der fortæller om der er nye indlæg :)
Avatar billede exp Juniormester
24. oktober 2004 - 19:22 #6
mat >>
Mht. indflydelse på kmmende features:
Da E v4 kom i beta-test fik alle pro-brugere mulighed for at se, afprøve og komme med input til dette, 3 måneder inden den blev offentliggjort.
Avatar billede mat Nybegynder
24. oktober 2004 - 19:27 #7
nåja det er osse rigtigt, sorry :)
Avatar billede willi Nybegynder
24. oktober 2004 - 20:10 #8
Ok, ok. Engang, ihvertfald, blev der lagt op til at der kunne købes og sælges kode eller anden hjælp på Pro.
Det er et program til en mindre institution jeg skal have lavet og ønsker at få en idé om hvad det koster og et "sted" det kan bestilles.
Avatar billede exp Juniormester
24. oktober 2004 - 20:24 #9
Du kan jo enten oprette et spørgsmål herinde, og så høre hvad det vil koste, eller benytte dig af fx www.freelance.dk eller www.sharksforum.com :-)
Avatar billede willi Nybegynder
24. oktober 2004 - 23:02 #10
OK. Det er vel nok exp der skal have point. Så hvis du sender et svar
Avatar billede willi Nybegynder
24. oktober 2004 - 23:31 #11
Nu har jeg oprettet den hos sharksforum. Men det er da et lidt mystisk domæne. Virker det overhovedet længere?
Avatar billede willi Nybegynder
24. oktober 2004 - 23:33 #12
freelance.dk kommer slet ikke frem!!
Og så har jeg betalt 20 kr. til sharks!!
Avatar billede exp Juniormester
25. oktober 2004 - 20:52 #13
Kan have noget at gøre med, at der skulle have stået www.freelancer.dk istedet... ups :-)
Avatar billede willi Nybegynder
12. december 2004 - 20:04 #14
Sender i et svar. SÅ kan p vel deles?
Avatar billede exp Juniormester
12. december 2004 - 22:16 #15
Spørgsmål om E er gratis - du hapser bare selv point ;-)
Avatar billede willi Nybegynder
25. december 2004 - 13:17 #16
Så lukker jeg