Avatar billede vildensky Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gammel Avis i Photoshop

Hej alle Eksperter.

Først lige lidt Ros til dem der ADMIN denne side og alle brugerne. Det er dælme lækkert med lidt turbo hjælp der virker! :)

Men det korte og lange er at jeg er ved at lave en hjemmeside i Flash mx2004 til en af mine venner som er jounaliststud. og prøver der for at få lavet nogle textturer i Photoshop som kan gengive en Avisside, en krøllet avisside, papirstruktur eller bare en rimelig papirbaggrund som ikke skriger i øjnene.

Jeg har Photoshop 7 på dansk og som sagt Flash MX.
Jeg har rimelig erfaring i begge programmer, men kan ikke rigtig finde et tilfredsstillende resultat i dette tilfælde.

-Jeg søger Papir textures i Photoshop

alle posts er Velkomne.

Venlig hilsen og tak
Vildensky
Avatar billede arnums Nybegynder
22. oktober 2004 - 22:18 #1
umiddelbart forslag, scan et rigtigt stykke papir, kender en der brugte den metode, og det så fint ud. :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
23. oktober 2004 - 18:27 #2
Måske den her:

http://textures.forrest.cz/cgi-bin/showimage.cgi?page=misc&pic=CraftPaper.JPG

...dog mere brun papirpose end avis :o/
Avatar billede weblex Nybegynder
31. oktober 2004 - 15:15 #4
vildensky - kunne du bruge noget af det fremsendte?
Avatar billede vildensky Nybegynder
01. november 2004 - 14:38 #5
ja sagtens...mange tak, men hvordælen giver jeg dine points
Avatar billede weblex Nybegynder
01. november 2004 - 15:33 #6
Jeg skal lige lægge et svar, så skulle det være muligt at vælge mit navn på listen her nedenunder og derefter vælge accepter :o)
Avatar billede vildensky Nybegynder
01. november 2004 - 15:59 #7
ok, men så kviterer jeg med hundrede point. :)