Avatar billede tbm_iceman Nybegynder
14. oktober 1999 - 09:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan rendere man et billede

Jeg har et gammelt billede som jeg vil have renderet.
Problemet er det at det var meget lille først og så forstørerede jeg det rimeligt meget ca 200 gange.
Og da opløsningen på det første billede var rimelig dårlig kommer der nogle meget store kanter.
Jeg ville så gerne have dem væk.
Hvordan og er det muligt da det er et importeret billede fra Adope PH 5.0.
Billedet er kun sort og det er bare kanterne der skal renderes.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
14. oktober 1999 - 10:07 #1
... Siger du at du har et billede som du vil have renderet i MAX??? Det kan da ikke lade sig gøre, du er nødt til at have "scenen" for at kunne rendere et billede... Jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået dig rigtigt...???
Avatar billede pekr Nybegynder
14. oktober 1999 - 11:32 #2
Du kan kun rendere en scene der enten er lavet eller impoteret i max. Du kan ikke rendere et 2d billed du har liggende.
Mener du at du har et bitmap liggende på et objekt som ikke fungere ordentligt
har du sat tile osv til de rigtige værdier ellers kunne du prøve at lave lidt blur
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 1999 - 11:46 #3
Jeg forstår heller ikke helt, men hvis det er et billed du vil have renderet skal du eneten få fat i et nyt program der kan renderer 2d billeder, hvis det findes.
Eller har Metacreations lige lavet et program hvor du kan lave et 2D billed om til et 3D billed og eksporterer det, så kan du herefter importerer det i MAX.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
14. oktober 1999 - 12:44 #4
... Men det vil aldrig blive så godt som, hvis du går ind i MAX og laver det hele fra starten...
Avatar billede tbm_iceman Nybegynder
15. oktober 1999 - 10:48 #5
Jeg takker for de gode råd men synes at Spacemaninc kom med bedste foreslag.