Avatar billede sazon Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

email - måske router problemer? 200points

jeg kan ikke sende emails mere gennem outlook, den vil gerne sende en test i email til mig selv, men jeg kan ikke sende ud af hustet.
En anden ting er den er begyndt på f. eks www.dkbn.dk hvis jeg prøver at skrive i en gæstebog, timer den bare ud.. det samme hvis jeg prøver gå frem i en kalender derinde.
Det er kommet meget pludsligt, har prøvet at formaterer min spand - virker stadig ik, der er en del steder på nettet hvor forbindelsen bare timer ud, andre ting virker perfekt.
Mest hvis jeg prøver at "uploade" noget til en hjemmeside, som at skrive nyheder, i en gæstebog, men det er intet problem at læse hjemmesider
Avatar billede sazon Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:31 #1
nu ser det også ud til jeg ikke kan opdaterer windowsupdate..
Avatar billede klaskeren Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:33 #2
hvilken slags forbindelse har du, hvis din MTU size er sat forkert kan du nemlig få problemer af den slags der...
Avatar billede sazon Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:33 #3
har TDC kabelnet
Avatar billede klaskeren Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:35 #4
hm, ved sku ikke om den kan være sat forkert der, kunne også være du bare skulle ringe til TDC... Der må være noget galt med din forbindelse... hvis du har en router, så prøv at log ind på den, og se hvad din MTU står til...
Avatar billede sazon Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:36 #5
hmm, hvor står MTUen normalt?
Avatar billede sazon Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:36 #6
har fundet den - står til disable.. er det godt eller ?
Avatar billede klaskeren Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:38 #7
hm, tror det er fint nok... ellers må du prøve at smække din PC direkte til nettet, hvis det så virker der kan du konstarere at det er din router der er noget galt med
Avatar billede sazon Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:39 #8
hmm, ok prøver.. tak indtil videre
Avatar billede sazon Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:46 #9
nu må du ikke grine :D
prøvede flere gange at "restarte" routeren over intranettet, da jeg gjorde det physisk - hopla, så virker det hele :D
Avatar billede sazon Nybegynder
22. august 2005 - 09:24 #10
tak