Avatar billede toftelund Nybegynder
20. oktober 2004 - 16:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Batteri til GPS modtager

Hej !

Kan nogle fortælle mig om jeg bare kan skifte til alm. batterier på min bluetooth GPS modtager og forsat bruge den sammen med opladeren via bilen cigarettænder. Jeg ved godt jeg ikke kan oplade dem, men for strømbesparelsens skyld.

Eller skal jeg købe nye genopladeligbatterier i en bedre kvalitet end dem der fulgte med.
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
20. oktober 2004 - 17:07 #1
Hvis du vil sætte den i opladeren mens der er alm batterier i så er det en meget dårlig idé. Der er risiko for at alm batterier kan koge over eller i værste fald eksplodere hvis man sætter dem i en oplader. Jeg vil klart anbefale nogle genopladelige batterier af god kvalitet istedet. det er jo også det din GPS er lavet til :)
Avatar billede toftelund Nybegynder
21. oktober 2004 - 09:52 #2
Tak
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
21. oktober 2004 - 13:16 #3
må jeg få point? :)
Avatar billede toftelund Nybegynder
21. oktober 2004 - 13:49 #4
Jo du skal have points, men hvordan giver jeg dem? Jeg har accepteret
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
21. oktober 2004 - 13:51 #5
du skal sætte "flueben" i mit brugernavn nede i venstre side under forum feltet og så acceptere