Avatar billede thiesens Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:11 Der er 16 kommentarer

Er der en admin der kan hjælpe

findes der en admin herinde der kan hjælpe mig med et problem??????
Avatar billede roenving Novice
20. oktober 2004 - 13:14 #1
Hvilket problem ?-)
Avatar billede thiesens Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:17 #2
Jeg har fået skrevet min kode til mysql i et spørgsmål kan det fjernes. evt kan hele spørgsmålet slettes, da jeg har fået de svar jeg skulle bruge
Avatar billede kenp Novice
20. oktober 2004 - 13:23 #3
Er det ikke nemmere at få ham som har lagt den at ligge et svar som du så kan accepter!
Avatar billede thiesens Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:27 #4
jo det ville være nemt, men der er kun kommentarer til spørgsmålet, så hvis du vil tjene 15 hurtige points er det bare at lægge et svar på det. Det er under programmering/PHP  "Lidt hjælp til et insert script" ;-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:29 #5
Blot bed den du vil give point om at lægge et svar.
Avatar billede thiesens Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:30 #6
jeg har åbenbart selv svaret og fået point'ene ??? men hvad... skulle spørgsmålet så ikke forsvinde???
Avatar billede roenving Novice
20. oktober 2004 - 13:31 #7
-- og så ville du gøre det hele lidt lettere, hvis du bare kopierede adresselinjen herind ...

Gør venligst det en anden gang !-)
Avatar billede kenp Novice
20. oktober 2004 - 13:32 #8
Niks det forsvinder aldrig (med mindre at eksperten bryder ned) men nu er det så lukket!
Avatar billede thiesens Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:35 #9
det vil sige at det ikke kan ses mere?
Avatar billede roenving Novice
20. oktober 2004 - 13:38 #10
Kun (co-)admins kan se det, så hvis der er info, du vil have ud, skal du gøre opmærksom på det med det samme, men du har forhåbentlig kopieret det, du har brug for !-)
Avatar billede kenp Novice
20. oktober 2004 - 13:42 #11
Roenving -> der var ikke oplyste passwords i sprøgsmålet eller andet! men det skulle vel bare alm lukkes som 99,9 % af alle spørgsmål her på e
Avatar billede thiesens Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:43 #12
Jeg har de svar der skal bruges... og hvis det kan fjernes må du/i gerne gøre det ellers må jeg jo stole på at co-admins ikke misbruger det :-) Mange tak for hjælpen
Avatar billede thiesens Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:45 #13
nej passwordet ligge i 2 af mine egne kommentarer.
Avatar billede roenving Novice
20. oktober 2004 - 13:49 #14
>>kenp

Thiesens havde desværre været så uklog, at kopiere sin kode direkte, så der var faktisk passwords i ...
Avatar billede thiesens Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:51 #15
ja Thiesens er et stort FJOLS, jeg er da ked af at være til besvær......
Avatar billede kenp Novice
20. oktober 2004 - 13:55 #16
sorry det kunne jeg bare ikke se :) (må være blind når man er på arbejdet ;))