Avatar billede strcoder Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:56 Der er 5 kommentarer

Er N-Gage spil ulovlige?

Mit spørgsmål er tilsynaladende blevet lukket af en KoAdmin da en bruger har brudt reglerne, jeg er ikke bekendt med problematikken omkring ulovlige spil/software til n-gage.

Er er en måde jeg kan oprette spørgsmålet på så det ikke bliver lukket?

http://www.eksperten.dk/spm_lukket.phtml?qid=551993
Avatar billede roenving Novice
20. oktober 2004 - 00:01 #1
En bruger har linket til et warez-sted, derfor er spørgsmålet lukket !-)

-- så du kan principielt roligt spørge videre, hvis du bare undgår links til ulovligheder fra andre brugere ...

/coadmin
Avatar billede boxer Nybegynder
20. oktober 2004 - 00:30 #2
Alle spil der ikke er købt licens til er ulovlige. Hvis du downloader spil over nettet er de ulovlige med mindre du har betalt for det. Det er ligegyldigt om det er n-gage, x-box, PS2 eller PC-spil.
Hvis du søger efter Piratkopiering på nettet kan du læse om de værste konsekvenser piratkopiering kan have.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2004 - 09:44 #3
det er så ikke 100% korrekt ulrik, da det er fuldt ud lovligt at downloade freeware og demoer og den slsgs
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. oktober 2004 - 19:32 #4
gruf> ulrik mener selvfølgelig fulde spil ;)
Avatar billede boxer Nybegynder
21. oktober 2004 - 07:26 #5
Selvfølgelig er demospil og freeware fuldt lovlige - de kan bl.a. downloades fra cnet.com
Ellers kan du regne med at programmer og spil downloadet fra diverse filesharingsprogrammer (dem må vi ikke nævne ved navn) er ulovlige, både fordi der ikke er købt en licens men også fordi man ofte går ind og ændrer det originale spil/program.