Avatar billede janomel Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Poit til leif

Sorry leif. Men dine point skal du have
Avatar billede Jman Praktikant
19. oktober 2004 - 23:28 #1
husk at ligge ref. til vedrørende spørgsmål
Avatar billede bredker Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:31 #2
Avatar billede janomel Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:32 #3
Avatar billede roenving Novice
19. oktober 2004 - 23:32 #4
Men der har du jo uddelt 200 point, så kan du jo ikke uddele flere ?-)
Avatar billede janomel Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:35 #5
Må jeg klare på anden måde. Da han har fortjent dem. Har hjulpet mig meget. Og jeg fik kvajet mig og acpetteret mig selv istedet.

Shit der ik er en knap hvir man kan forkaster alle istedet
Avatar billede roenving Novice
19. oktober 2004 - 23:37 #6
I det andet spørgsmål har du tildelt 200 point til leif, og så er det ifølge Ekspertens regler ulovligt at oprette nye spørgsmål, om det samme og udlove point, specielt til de samme brugere ...

/coadmin
Avatar billede leif Seniormester
19. oktober 2004 - 23:41 #7
Som jeg lige har skrevet i det andet spm. har jeg fået 200 point og skal derfor ikke have flere da dette vil være et brud på reglerne.

Giv mig lidt Karma som tillæg, hvis du ikke mener at pointne er nok !
Avatar billede janomel Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:50 #8
Så må jeg beklage min fejltagelse. Blev bare nervørs over at du ikke havede fået dine velfortjente point pga. mine fejl.

Jeg beklager meget hvis jeg på den måde, er opforderende til brud på regler. Og håber at jeg på en pæn måde bare kan få dette afslutte, så ingen skal få misforståelser over for mine hensigter.

Og Leif Du får Karma, specialt for den måde du er med til at får andre til at komme med den viden de sider med.

Tak for de gode indlæg