Avatar billede lifo Nybegynder
19. oktober 2004 - 06:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad skulle vi gøre uden arne_v og andre som ham

Ja overskriften siger alt
Det er næsten lige meget hvad tidspunktet er så svarer arne på dit spørgsmål
Det er som han ved alt
Man skulle tro at han var ansat på eksperten.dk for at svare på spørgsmål
Han kommer altid med et meget begrundet og velformuleret svar
Og med gode link til mere
Bare alle var som ham

Jeg prøver at være som ham og andre ved at hjælpe andre med deres spørgsmål men det går ikke så godt. Arne komme som regel altid først til møllen

Om i ikke har forstået hvad det er jeg prøver at sige endnu så hmmm

Vær flinke overfor hinanden
Vær altid parat til at hjælp andre (selv om du ikke får noget for det)
Del din viden

Tror at om bare alle overholder de 3 ting så ville verden være et meget bedre plads at leve i

Hilsen

LiFo
Avatar billede fossdal Nybegynder
19. oktober 2004 - 06:36 #1
ja jeg hilser altid arne_v og open source folk
det er jer der gør det lidt bedre
Avatar billede halifax Nybegynder
19. oktober 2004 - 08:09 #2
Tjaaa....  hvis der ikke var arne_v, var der nok en anden.
Men al ros til Arne for hans store viden og hjælp, der altid er flik og venlig. Fuld respekt.
Ingen tilfældighed at hans hjælp og væremåde afspejles i en topplacering.

Fuld støtte af din opfordring til andre brugere på Eksperten.
Avatar billede aniels21 Nybegynder
20. oktober 2004 - 11:16 #3
ditto.
Tak til alle de vidende som vil dele med forståelse for noobi'sme og uden snobberi.
Avatar billede lifo Nybegynder
04. november 2004 - 09:24 #4
hmm skulle arne ikke få points ?
Avatar billede lifo Nybegynder
10. november 2004 - 07:47 #5
nå lukker